Heb wel foto (denk ik) maar die zal op stal staan haha, zal morgen even kijken. Maar Indira had ook geen buik. Is in feb nog opgevoeld op ze drachtig was, en in mei was Bikkel er. Die hele moederlijn krijgt nooit veel buik.
Nee kegelen deed ze ook niet, maar aan de andere kant dit was Greta haar 4de veulen en die kegelt dus ook niet..
Haha Hinoune, en heel veel paarden . Grote boerderij , alles erop en eraan .
Nee maar is zeker niet leuk , ik zeg altijd.....mannen je hebt er niks aan .
IvysToeter
Geplaatst: 15-04-10 21:08
hiboune schreef:
Pfff voel me echt klote .. Al 2 relaties waarin ik wordt bedonderd Ik ben te lief nou ik trouw gewoon een ouwe vent met poen denk
kan ik me heel goed voorstellen
jolandje
Geplaatst: 15-04-10 21:08
wat zie ik weer geweldige veulens langskomen, ik ben ook gek op bont gaapje als je bonte veulens wilt moet je een homozygootbonte hengst kiezen, dan heb je altijd een bont veulen , ik heb er een hele mooie uitgezocht voor mijn(smokeyblack) joanna hiboune da's balen zeg
ik denk dat ik morgen ochtend wel even bij ivy ga kijken. aan de ene kant denk ik dat het nutteloos is... aan de andere kant ... ach ja ik weet het niet.
Vandaag weer foto'tjes genomen van mijn meisje, vandaag op 336 dagen. Miniem uier, toch voelt het wel hard die schijven zeg maar. Het geultje tussen de twee tepels wordt ook steeds minder diep. Verder lijken haar banden ietsjes losser te raken. Maar ik gok dat het nog wel even duurt voordat het komt...
Iedereen met veulens gefeliciteerd. Hoop niet dat alle bijzondere kleurtjes straks op zijn, hoop hier weer op een valkje.
Margriet. banden lijken idd wat slapper te zijn, ben heel benieuwd wanneer het komt, heeft ze het alarm al om?
Hier uier voelde weer wat groter aan.
Alle wakers succes vannacht, hopelijk veel veulens vannacht.
Ik ga mijn bedje in, morgen eerste werkdag op mijn nieuwe werk.
uletje
Geplaatst: 15-04-10 22:07
Wat een veulens ineens!! Zal het aan het mooie weer liggen!? Gefeliciteerd allemaal!!
ZOOO Was vandaag op stal en ik zag MELK
Ik had even het land klaargemaakt en de merries lekker naar buiten gegooid, dit resulteerde in heel lang heel hard rennen. Zet ik ze terug op stal, is heeel het uier weg.. Maar toch maar even onder de Birth Alarm gezet..
Nee, wilde het morgen gaan uitproberen... maar goed als de camera nog niet werkt, krijgt ze hem ook nog niet om... Morgenavond wordt de camera als het goed is in werking gesteld.
River had vandaag wat moeite met poepen (steeds persen en er kwam maar niets) Dus heeft hij toch een klysma gekregen. Alles kwam er uit (was niet bijster hard of zo) maar hij leek wel opgelucht
eldango
Geplaatst: 15-04-10 22:16
Katharina en Savath gefeliciteerd. Wat een bonte boel bij jou Savath
Wat een schatje die Armani.
Winowa is een mooie drachtige dame.
Veel melkbarren gezien die lekproblemen hebben. Succes met waken.
Jemig wat een dikke buik. (paard dat ligt)
Hiboune wat een Loser is jouw ex. Waarschijnlijk is het daaro ook je ex. Sterkte en succes met je merrie.