[HK]Het Dikke Buiken Topic 2008

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vanini

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 12:59

@ harinaatje. Heel veel sterkte en ik duim voor jou veulentje.
Aan zo iets moet je toch niet denken. Komt, na een week volle uier en kegelen, het veulentje eindelijk en dan blijkt dat dat kegelen dus slecht is geweest. Ik wist neit eens dat dat ook kan gebeuren. Er kan echt zoveel verkeerd gaan,maar daar moeten we maar niet teveel over nadenken.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 13:02

monique4 schreef:
Nicole, ja dat is ook weer waar, gelijk bomproof test

En bommetje als ie het niet is Knipoog

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 13:11

Nicole288 schreef:
monique4 schreef:
Nicole, ja dat is ook weer waar, gelijk bomproof test

En bommetje als ie het niet is Knipoog

Whahaha, en dan bijt ik in het zand Huilen van het lachen dat wordt dan vlaai (echte limburgse Haha! )

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 14:00

Ik zou persoonlijk dan weer niet gaan. Maar ik heb het nooit zo op de combi storm en auto's. Knipoog

Ik ben zo trots! De cam is vandaag binnen gekomen. Hopelijk kan ik die vanavond aansluiten. (als de storm is gaan liggen) De pagina waar hij op komt te staan bestaat al! Haha!
http://www.marestare.com/Kendelhoeve.php

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 14:10

Leuk Marlijn, een eigen cam. Zet hem vast even bij m'n favorieten ! Knipoog

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 14:45

wat een mooi veulen ijsklontje, echt super leuk! ben benieuwd naar meer foto's

even of topic, wat heeft jou merrie een mooi leren halster om waar heb je die vandaan Schijnheilig

ik snap het eilander, dus na 1 veulen hoeft dit niet het geval te zijn..? en hoeft ze ook niet dichtgezet te worden tenzei ze lucht zuigt.

maar je zou het wel voor de zekerheid kunnen doen of?

@[***]
ik heb een himalaya liksteen, moet je deze weghalen?
ik rijd men merrie nu niet i.v.m. men arm maar anders vaak wel 3x in de week..

Dankjewel voor je uitleg nicole! ik doe het ook alleen als het echt nodig is hoor! maar ik ga inderdaad straks met mijn merrie springen!
ik zal het aan de DA vragen als hij men merrie bekijkt na de bevalling.
als het nodig is dan zal ik het ook zeker doen, maar anders niet. ik weet nu iig dat ze niet blijvend pijn aan heeft stel dat!
maar dit is haar 1e veulen dus misschien valt het wel mee, maar wat je zegt inderdaad als het meer open is en er komen allerlei rare dingen binnen dat is geen fijn idee.

Harinaatje
ik las het in je topic dat hij zomaar opgenomen was, hoe is het nu met hem, komt het goed?
staan ze nog steeds in wolvega in de kliniek?

arm ventje

Danique07 Gefeliciteerd met jullie veulentje
MarijeR: leuke foto's ben erg benieuwd wat een buik, en die uiers het zal vast snel komen!

Marlijn
gaaf! ik wil die van mij denk ik ook op de cam moet het nog even overleggen! maar dan gewoon met inlog code ofzo!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:01

ik zit hier echt niet rustig op m`n werk! haha heb al gebeld of iemand ff Janou kan checken hoe ze er bij staat...baal er van dat ik pas zo laat terug ben van mijn werk. Morgen hoef ik gelukkig maar paar uurtjes te werken Nagelbijten / Gniffelen rst vd dag ga ik bij haar in de stal zitten haha grapje Clown

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:14

hehe alles weer bijgelezen, heel werk was het Knipoog

Harinaatje: sterkte met je veulentje, hopen dat ie het gaat redden!

IJsklontje: ah wat een lieffie!

Vandaag een mijlpaal hier, sjanty is nu 300 dagen drachtig dussss foto'sssss heb haar alleen wel even op stal gezet, is een beetje vies weer buiten...

Afbeelding

Afbeelding

het valt me op dat ze in het echt dikker is dan de foto's latgen zien...

en het uiertje, wordt ook al iets meer
Afbeelding

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:26

krijg net te horen dat Janou er rustig bij staat! Straks gaat die gene nog een keer kijken Nagelbijten / Gniffelen

Wat is jullie ervaring als de uier volloopt e.d. hoelang het nog duurt? Ik weet dat het verschilt maar ben benieuwd naar ervaringen Nagelbijten / Gniffelen

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:27

Me bedje kan dan wel niet luxe zijn maar dat heb ik er wel voor over hoor.hihi

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:35

marlijn: staat bij mn favorieten Knipoog

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:20

Nou, hij mag drinken, aan beide zijden en shanaia maakt dan intussen zijn achterwerk(je) schoon. Een heuse moeder-zoon relatie zoals normaal is...

Alleen 1 maar...

Hij wil niet drinken Boos!

Hij probeert voorzichtig bij haar voorbenen en schouders, shanaia is een blijf-van-mijn-lijf merrie dus die vind dat niet zo grappig, duwt hem dan weg... Maar hij probeert dan ook niet om bij de uiers te komen waar hij wél mag van haar...
Zodra de buitendeur open gaat en iemand binnen komt of hij hoort mensen praten in het stalpad, dan duikt ie er wel gelijk onder, precies waar hij wezen moet...

Het was ook wel te verwachten, hij mocht van shanaia de eerste dagen met moeite wel drinken als er een mens bij was, dus niet zo gek dat ie nu wacht tot er een mens in de buurt is....

Ik kan wel langer wachten dan die 2 uur in de hoop dat ie zelf toch alsnog gaat drinken, maar het nadeel is dat shanaia's uier eigenlijk na 1,5 uur alweer zo vol lopen dat zij weer moeilijker gaat doen...

Vannacht ga ik er langzaam aan 3 uur van maken, als zij dat niet accepteerd kort ik het wel weer in, maar ja, je moet toch wat proberen... Hij moet gewoon eens doorzetten!!
De DA belt me als hij de gouden tip heeft, dit probleem had hij nooit eerder meegemaakt... Hij begon al over een cd of casette waarop ieder uur menselijk-geluid te horen is om te proberen Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:31

Ik mag even flink gaan bijlezen! Maandag een lange schooldag en gister een schooldag erg veel schoolwerk en nog een cursus van het werk.
Dus misschien wat late reacties, maar beter laat dan nooit!

Harinaatje gefeliciteerd!: Prachtig mannetje is het geworden. En na mijn felicitatie moet ik het vervelende bericht horen: Heel veel sterkte, ik hoop dat hij snel opknapt!
ijsklontje ook gefeliciteerd!!: Wat een prachtig veulen zeg geweldig! En super dat het zo goed gaat!
Rian gefeliciteerd met je zoon!: Hij is prachtig en volgens mij word dat een ondeugend manneke! Met een hele mooie naam.
Danique07 gefeliciteerd!: Pracht veulentje!

@ _Marlijn: Aan de was geweest, hier is het me nog wat te koud om te wassen al zijn ze zo onwijs smerig.
@ cindybijl: Ik zie dat er 1 dagje verschil in zit, maar dat mag de pret niet drukken. Ze heeft in ieder geval een ronder buikje, die van mij draagt dit jaar bescheiden.
@ joostvangestel: Mooie buikjes zie ik daar, geweldig straks van die kleine veulens er naast!
@ silly_silas: Je kan toch goed zien dat ze een buikje heeft!
@ SA: Mooie naam heeft hij gekregen, wat een vervelende start.
@ houvankrissy: Erg gaaf paardje! Ben benieuwd wat eruit komt, ziet er goed uit!
@ hiboune: Het komt steeds dichter bij die 300 dagen!
@ suffie: Ze wil het nog gekker als Copper destijds maken, 3 mei uitgerekend en 23 juli pas het veulen *LOL*
@ kannie: Alsnog gefeliciteerd met de mijlpaal
@ _Marlijn: Begint ook al spannend te klinken!
@ Odessa1: Ook nog gefeliciteerd met de mijlpaal
@ Pletje123: Dat klinkt weinig, moet je alleen geen merrie hebben die denkt ole laten we dik over de datum gaan dan valt het vies tegen.
@ Mausje900: Ook nog gefeliciteerd met de 300 dagen mijlpaal.
@ Destiny02: 250 dagen ook een mooi tussenmijlpaaltje!
@ inkepink: Begint ook spannend te klinken
@ liberty22: Niks van aantrekken, kijken is goed, stel je voor dat je het mist en het gaat verkeerd dan vergeef je, jezelf nooit. De stalhouder heeft daar niks mee te maken toch Lachen
@ eilander: Fijn dat ze in ieder geval is open gemaakt. En dat veulentje dat zal je straks vast nog wel verbazen hoe levendig die is, die moet goed uitrusten om de wereld straks onveilig te maken!
@ yashilha: Geweldige foto! Dat tongetje die oogjes zo dicht heerlijk!
@ Unaira: Nog gefeliciteerd met de mijlpaal! En alles mooi klaar gemaakt voor de bevalling, er helemaal klaar voor dus Haha! en natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag! (beter laat dan nooit)
@ Hinata: Awww arme Klaartje.. dat ze straks maar snel mag aansterken. Ach gut
@ Falona: Dat is in ieder geval mooi geregeld met het werk, nu maar afwachten of het zich eerder aankondigd.
@ Zamora: Voor jou komt het ook al erg dichtbij spannend!
@ Suelza: Als de mogelijkheid er is en het is goed weer is buiten geboren worden natuurlijk heel erg mooi. Ik heb alleen de cam in de stal hangen dus mijn dames moeten het maar in de stal doen.
@ Dana01: Zal je toch zien dat de eerste inseminatie toch gelukt is, je hoort het ook steeds vaker. Het is weer afwachten.
@ liberty22: Haha het is wel een topic van dat iedereen voor gek verklaard word, maar ook met een ervaren merrie kan natuurlijk wat mis gaan en dan ben je er gewoon liever bij toch Haha!
@ MarijeR: Als DA van jou zou ik met die maffe merries ook geen geld erop durven te leggen *LOL* Zolang ze maar geen Copper heten.
@ Amandake: Nog gefeliciteerd met de mijlpaal!
@ FA en SA: Een prachtige kerel!
@ inkepink: Aah brokjes laten staan, dat zegt toch weer wat, wie weet lopen die uiers vol na de bevalling.
@ Mausje900: Mooie buiken met nog zeer bescheiden melkbarretjes
@ Pletje123: Wat een mooie buik met al een mooie melkbar.
@ Goofke: Dat gaat ook hard met 310 dagen alweer!
@ frenia: Wat zijn die 2 groot geworden zeg, prachtig!
@ cindybijl: Haha de dame haalt nog wel streken uit *LOL*
@ odique: Die dame van mij heeft zelfs niet een beetje zucht. Nog even geduld en dan heb je een echt melkbarretje en dan nog even en dan is het veulen er.
@ cindybijl: Gefeliciteerd met de kleine mijlpaal!
@ Zamora: Wat een prachtig halfbroertje! Dat ze net zo mooi mogen zijn Haha!
@ _Marlijn: Missy ziet er goed uit! En Puuz is natuurlijk heel erg bol, ze draagt er naar onder he? Ze heeft een mooie melkbar met een harsje Go jij! Go jij!
@ Pauk: Mooie melkbar, nu mag het er wel uit! Maar ja zo'n hengstje moet natuurlijk wel wat meer aan he *LOL*
@ kannie: Dat klinkt ook al een stuk richting de spannende richting!
@ SA: Dat klinkt in ieder geval als een goeie vooruitgang!
@ suffie: Wat ziet ze er goed uit! Ze draagt super en die haflingeruiers altijd herkenbaar! Nu maar hopen dat het snel zover is Haha!
@ peetorlan: Daar komt dat mooie roze melkbarretje weer moet nog wel wat schot in komen. Er zit zeker duidelijk verschil tussen!
@ keresa: Uier kan hard komen, ze is al een eind op weg
@ MarijeR: Wat heeft Macy toch weer een mega uier he en geniale foto's met je vader haha! Isis maakt mooie coupe pleeborstels.
@ Zamora: Wellicht het veulen gedraaid en laat het niet meer lang op zich wachten?
@ monique4: Wellicht heb je er al niks meer aan, maar ik ben niet naar school gegaan, omdat ik met een transporter moest en mijn moeder al thuis kwam en zei dat ze geregeld midden op de weg moest rijden, omdat er zulke stevige rukwinden kwamen en dat er ook amper 120 op de snelweg werd gereden.
@ _Marlijn: WAAAAH super de cam!
@ jennyk: Gefeliciteerd met de mijlpaal! Wat een mooie ronde buik weer Haha!!
@ SA: Iets vooruitgang, maar nog niet de vooruitgang die wil, hopelijk is er snel een goude tip of een knopje in het hoofdje die denkt ooh ik kan het nu zelf!

Pfff ben weer helemaal blij ga zo foto's van mijn dames opzoeken die ik van het weekend heb gemaakt.

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:37

SA: Dat ventje is wel eigenwijs zeg!! Hopelijk wil het om de 3 uur lukken vannacht. Ach gut OK dan!

Faniek: Ben benieuwd hoe je dames eruit zien. *LOL*

Heb Puzzel net even lekker uitgebreid geborsteld. (Niet dat ze nu schoon is, maar ze ziet er weer iets vertoonbaarder uit. Nagelbijten / Gniffelen )
Ze was echt aan het genieten! Lovers Ze had weer 2 mooie harsjes aan de uier, en een hoop hars aan haar benen.

vanini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:54

Zo, ik heb eindelijk eens wat foto's. Deze zijn van gisteren en toen was madammetje 343 dagen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Op deze zie je de beeb goed uitsteken
En nog een paar uierfoto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tja, aan de uiers te zien gaat ze,denk ik suffie achterna en duurt het nog wel even Clown

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:55

Faniek schreef:
@ cindybijl: Ik zie dat er 1 dagje verschil in zit, maar dat mag de pret niet drukken. Ze heeft in ieder geval een ronder buikje, die van mij draagt dit jaar bescheiden.

Wie heeft een ronder buikje?

Jennyk: bescheiden buik, mooie kleur! door watvoor kleur henst is Ze gedekt?

Zamora: Janou rustig dat is prettig als je op je werk zit en niet weg kan!

SA: dat is een hele verbetering! nu zal het vast wel goed komen, haha wat een doerak!

vanini: mooie dikke merrie!
Laatst bijgewerkt door cindybijl op 12-03-08 17:00, in het totaal 2 keer bewerkt

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:55

Jeetje Faniek, hoe doe je dat? Schrijf je eerst alles op voordat je een reactie plaatst? Ik zou al die info + namen echt nooit onthouden haha Vork Tong uitsteken

De 320 dagen zitten nu idd dichtbij en de 340 weer wat verder weg Knipoog Ben wel echt benieuwd, zeker nu haar uier zich zo ontwikkelt Lachen

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:58

marlijn: getver wat ben ik jaloers! succes alvast Knipoog

SA: hehe die doet lekker moeilijk Tong uitsteken nouja, toch al vooruitgang! nu die laatste horde nog overwinnen! OK dan!

hier een iets langere (ahum) update Knipoog

zo zag angel dr uier eruit de laatste keer dat ik foto's plaatste:
Afbeelding

en dan: shocking! 3 dagen later... Wow! hoe depri kan je worden...
Afbeelding

mevrouw echter wél in topconditie en happy bui
Afbeelding

poging tot het vastleggen van slappe banden Clown ik weet het, poging mislukt Clown tis het idee dat telt, banden dus wel plots veeeeeel slapper
Afbeelding

Afbeelding

één dag later, hoop op verbetering...
Afbeelding

dag 327...nog steeds niet echt schot in de zaak
Afbeelding

Afbeelding

en dan gisteren: we boeken vooruitgang! Haha! eindelijk zichtbaar verschil, eindelijk gaat de vorm de goeie kant op! we zijn er nog niet, maar we zijn al blij Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:01

Frenia ik heb genoten van je fotokunst! haha
wat een duidelijk verschil! eerst vol dan leeg en daarna weer vol.... hmmm zouden ze nu dan vol blijven?

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:07

en tinkerbell ook eventjes de revue laten passeren

Afbeelding

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:17

wow dat jullie op zoveel mensen kunnen reageren haha

ja ben erg blij dat Janou er rustig bij staat, ik zit hier echt niet rustig haha kan niet wachten tot ik naar huis kan Nagelbijten / Gniffelen

De uiers zijn wel voller dan de foto`s die ik hier zie trouwens Ja

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:46

cindybijl schreef:
Frenia ik heb genoten van je fotokunst! haha

Ik ook, ik vind dat Frenia altijd hele mooie foto's maakt! Ja

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:52

Mooie foto's Frenia!! Dat uierverschil van Angel. Bloos! Gelukkig is het nu weer behoorlijk vol. Haha!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:09

Wat gaaf om te zien Frenia!! Haha! Echt een duidelijk verschil Ja Is dit nou ook een soort van jojo-effect? Clown

Ik moet ook even spammen, sorry Bloos

Ik heb nml een enquete gemaakt voor mijn afstuderen. Willen jullie zo vriendelijk zijn deze even in te vullen? Duurt niet lang Haha!

Dit is de url: http://www.thesistools.com/?qid=46704&ln=ned

Je moet, voordat je naar de enquete kunt, eerst een naam ingeven of een e-mailadres. Ik heb het net getest, je kunt een unieke naam invoeren (dus niet per se je e-mail, ik had Pietje Clown ) en zo bij de enquete komen!

Alvast bedankt en succes he Haha!

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:48

Ik heb mijn merrie nu weggedaan voor ze aftelaten veulenen. En thuis op stal begon ze redelijke uier te krijgen. NU staat ze daar 2 dagen en haar uier verminder in de plaats van vermeerderen is dit normaal?