Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evalien86 schreef:Olga misschien lukt het anders om nog esparcette brok te weken? Is erg goed voor de spijsvertering.Paarden vinden dit heel erg lekker ook.Veel vezels. Ik geef het regelmatig bij omdat het ook werkt tegen wormen.
Ik heb het dan van metazoa, de brok laten weken en je hebt zo een emmer vol vezels goed voor de darmen.
Ze zijn er hier echt dol op. Ik vind het zelf ook heerlijk ruiken. Misschien dat ze dan wat beter gaat eten en ook omdat het minder stengelig is dan hooi wat fijner voor haar gevoelige darmen.
Sanet schreef:Geven ze de slobber warm of koud? Soms wil wat warm water er doorheen mengen dat maakt sowieso dat de geur wat sterker wordt en soms worden ze er dan wat enthousiaster van.
superpony schreef:Olga, heeft ze na die ene foto van de mest helemaal niet meer gemest?
Ik heb toen het paard met stoma gevolgd en het is waardeloos dat het nog niet kan of het gewenste resultaat geeft. Dan kan je het nare stuk ontlasten. Heb dat zelf in 2006 gehad.
Gaan ze nog iets van laxeren proberen??
Het is ook rot dat we van alles roepen misschien, maar je leeft zo mee, dus sorry daarvoor. Maar you never know.
Heel veel sterkte, stuur heel veel pos vibes
Hennos schreef:Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
waar blijven de hengst veulens?