Ik heb ze ook online, wel stuk duurder maar volgende dag in huis. Als je ze elders haalt Let dan wel op de sprong waarde. Sommige gaan van 7 naar 6 en niets ertussen in. Dat is niet handig...
Dustinlover
Geplaatst: 20-02-17 18:04
Hier ook van Ali en nog andere over uit Nederland.
Nog even een spook op 301 dagen. Uier is nog niks.
Skaay en Ice, spannend Lenthe schiet al op. Komt vast snel nu. Ceasar, hoe staat het nu bij jou? Willen ze al? Silly, nog gefeliciteerd. Zag dat ze bij jou al op stal gaan slapen. Heb je al het idee dat het snel gaat komen?
Ik zag heel veel leuke buikenfoto's voorbij komen. Hihi heb er zelf ook maar 1 van de onderkant gemaakt, wat zijn die buiken dan groot.
Die van mij is ook langzaam begonnen met uier maken. Eerst waren het theezakjes. En nu zijn het theezakjes met een beetje vulling achter de theezakjes
Dank je Liaan. Nee naar mijn idee niet, maar dat schijnen ze altijd te doen vanaf ongeveer de 320 dagen. Ze hebben dan een bed in de kantine. En ik snap het ook wel, je weet het met een maiden nooit en het kan snel fout gaan. En ik ben er zeer blij mee
Ja dat idee had ik ook al dus daarom maar vanaf nu snachts op stal
Fotsy
Geplaatst: 20-02-17 20:12
Sorry dat ik niet reageer op vorige Posts maar even om te melden dat het niet goed gaat met Karin van pretty. Da is geweest, Karin had een opgetrokken buik, diarree, kolieken en stond hevig te beven. Ze heeft medicatie gehad en begon terug te ontspannen, merrie opgevoeld en veulen leeft nog. Allemaal duimen dat ze het halen maar haar merrie is nu wel het belangrijkste.
Jongens, Jazzy is nu voor de 2e keer gaan liggen en is flink aan het kreunen en steunen. Ik denk dat we vanavond wat hebben
Kabayo
Geplaatst: 20-02-17 20:53
Setteli spannend!! Succes! Zelfs ik word er zenuwachtig van! Ik hou van veulentjes kom maar snel met de babies
Och jeetje. Sterkte pretty met Karin!! Hoop dat ze er boven op komt.
Inowa buik begint echt te zakken! Binnenkort??
Spook is echt knap
Er is inderdaad duidelijk iets mis met China ceasar dankje voor de tip! Ik heb ze ook liever uit de winkel , is het toch een stuk goedkoper dan via de post. En idd suffie, aliexpress Dame zonet
Setteli
Geplaatst: 20-02-17 20:53
Oh lees nu net pas bericht van pretty . Heel veel sterkte
Eilinora
Geplaatst: 20-02-17 20:54
Pretty ik duim heel hard dat zowel karin als veulen het redden....
Setteli spannend!
Kabayo vind het zo'n mooie merrie
suffie
Geplaatst: 20-02-17 21:08
Pretty, heel veel sterkte met Karin en Setteli, toitoitoi!