Spannend Pauk! Ik zou graag blijven kijken, maar ik moet morgen echt vroeg op wedstrijd dus beter van niet. Jammer... Ik hoop op een goede bevalling en een mooi gezond veulen! Hopelijk laat ze jullie nu niet meer al te lang wachten.
Aziza is om 1uur eindelijk bevallen van (zoals verwacht) een hengstveulen. Het is een flink ventje en Aziza was dan ook zeer dankbaar voor onze hulp. Nu nog even wachten tot hij zelf gaat staan, en totdat hij gedronken en gemest heeft. Nageboorte is er ook nog niet af, maar ik verwacht dat dat niet heel lang meer gaat duren.Y
Mesten doet hij goed, hij hupst ook al lekker door stal, alleen met drinken is hij wat dom, hij kan het uier nog niet vinden. Heb hem na 1,5uur even wat met de fles gegeven, zodat hij in ieder geval zijn eerste biest binnen heeft. Nu ligt hij heerlijk te slapen.
Ik denk dat ik wel even een paar uurtjes kan gaan slapen.. Heb dr wel ff de balen in hoor.. Madame doet andere dingen als normaal en gooit er vervolgens helemaal geen veulen uit
AZ gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar dit veulen. Pauk, wat een fopmerrie is Alonna dit jaar.
Hier erg vroeg op, we gaan de hele dag op pad. Via bokt zijn we uitgenodigd om met de gepimpte hoefijzers op een fair te komen staan. Grappig niet? Begonnen als geintje om geld in te zamelen voor de club, maar iedereen zei meteen dat we daar wat meer mee moesten gaan doen. Dit is de test daarvoor. Ben heel benieuwd hoe het loopt!