tempo is een stuk grover als brijol, de kleur van brijol is idd echt muisgrijs. brijol is een stuk luxer. ik zou het liefst een rodblakke hebben voor haar, maar ja ze zijn er gewoon niet! dit jaar ga ik voor de ulshengst hjellar.
het is in be ook wel goed, ik vind het best moeilijk om een echt goed passende hengst te vinden.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 10-04-11 20:15
Zo, eindelijk de foto's van gisteren.
Begin maar eerst met een foto vorig jaar van de uier op 320 dagen.
En dan nu dit jaar.
Uier vind ik op de foto meer lijken als dat het is, maar de theezakjes zijn nu echt wel weg. Het lijkt wel of ze ietsiepietsie voor loopt op vorig jaar. Maar laat het maar gelijk blijven als vorig jaar, ik zou het mooi vinden als het veulen wederom op 5 mei geboren wordt, en dat is op 346 dagen dracht. Vorig jaar heeft ze 346 dagen gedragen.
ik heb een vriend ja maar die woont in den haag...en ik wil niet alles naar den haag verhuizen,zit hier prima op mijn plek in limburg. en mijn vriend wil juist hierheen verhuizen dus we zijn wel aan het zoeken maar de wachtlijsten voor huizen zijn hier belachelijk lang. je moet minimaal 3 jaar lang ingeschreven zijn en elke week reageren voor je kans hebt op een woning. ja of je moet er geheel toevallig tegenaan lopen en het nog krijgen ook.
het word over een hele tijd verhuurd voor vakantie haha ze zijn nu nog volop aan het verbouwen,er is namelijk ook nog een bovenverdieping maarja,die heb ik helemaal niet nodig.. en heb een mooi groot ingebouwd zwembad in de achtertuin en de pony,s ook in de achtertuin haast
Zilvermoon
Geplaatst: 10-04-11 20:24
Wow skygirl dat is idd geen uier... Is ze wel drachtig gescant??
En Inowa.. Mooi huis!! Heeft wel iets buitenlands..