Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadesh schreef:Nou, op MS stuurt iedereen een PM, dus dat zal het probleem niet zijn, dat ze niet op PM'etjes zit te wachten.
Maar misschien komt ie wel zichtbaar in het draadje, wie weet (Of ze dáár dan wel op zit te wachten
Vue schreef:Nadesh schreef:Nou, op MS stuurt iedereen een PM, dus dat zal het probleem niet zijn, dat ze niet op PM'etjes zit te wachten.
Maar misschien komt ie wel zichtbaar in het draadje, wie weet (Of ze dáár dan wel op zit te wachten
Het gaat niet om het feit of ze wel of niet op PM'etjes zit te wachten, ze heeft zelf aangegeven dat mensen via PM om de foto mogen vragen. Het gaat om het openbaar maken van zo'n foto.
En ik weet uit ervaring (ik staat inmiddels al 6 of 7 jaar) dat de leden op het marestare forum een stuk meer respect voor elkaar en de fokkers hebben dan de leden van dit forum en de foto dus niet zelf in het topic zullen plaatsen.
franka75 schreef:ze ligt weer te hijgen heeft iemand de kleur gezien heb haar getweet that i pray .
Nadesh schreef:Nageboorte is er al af, klein kwartiertje terug, in dat ene moment dat ze ff stond.
Ze is echt wel kapot
Arm dier
JoyCiej007 schreef:franka75 schreef:ze ligt weer te hijgen heeft iemand de kleur gezien heb haar getweet that i pray .
kleur van veulen gezien bedoel je?
nee volgens mij heeft niemand hier of op marestare het veulen gezien, cam is uitgezet door mods, maar eigenaresse wilde hem eigenlijk gewoon hele tijd aanlaten, ook nadien, zodat iedereen het veulen kon zien.
JoyCiej007 schreef:franka75 schreef:ok wat vreselijk zoiets dat ene veulen wat niet staat, will en nu dit weer , gaat lekker.
ja dat veulen wat niet wil/kan staan heb ik wel snel iets over gelezen, maar niet meegekregen. heb je link voor me?
franka75 schreef:das bigsky paar pagina's terug. Ja en die mini waar het hengstje bleef leven en mamma niet maar nog wel samen op foto.