Gefeliciteerd met de 300 dagen voor Angel
Meike: Hier zijn de drie die nu drachtig zijn echt alleen maar fokmerrie, 2 ervan zijn nog niet eens ingereden, de andere heeft haar sportcarrière al gehad, ze lopen 24/7 in de wei.
Jeanine: Ja lastig beslissen he, wanneer je moet gaan waken, als je niets weet over haar gedrag verder, je kunt ook niet wachten tot ze gaat kegelen, want je weet niet eens of ze dat wel gaat doen.
Die verdikking zal zucht zijn. En je hoeft niet per se een singel om te doen, je kunt ook een halsteralarm nemen.
Victory: Haha, dan denk je ik doe voorzichtig aan en dan gaat je verzorgpaard grappig doen

Jufmim: Jij telt goed creatief af, die ga ik onthouden

JG: Goed nieuws

Judith bedankt voor het doorgeven!
SA: Gefeliciteerd met het nieuwe mannetje! Benieuwd naar foto's
Karenn: Ik miste al een touwtje

Draakje gefeliciteerd met je verjaardag!
Saffier: Als je dan toch niet weet of je wel tijd kunt vinden om te starten is het haast zonde om haar leeg te laten, zeker als je er zo graag een veulen van wilt.
Echt een ‘date’-date? Wat leuk!

(hier ook niet aan de orde, de DA’s zijn allebei meisjes

Danae: Wat een prachtig uitpuilend buikje!
A_Z: Komt jullie cam ook online?
AR: Daar is ie weer, die knappe prins, wat een zelfbewuste blik werpt ie al de wereld in
Vanessa: Een merrieveulen uit zo’n bekende lijn zou ik altijd in de traditie vernoemen, dus Eferlia of Erlia. Iedereen weet meteen dat ze uit een beste familie komt! Een roepnaam wordt toch altijd anders.
Tundra: Ik zie haar buikje prima hoor, op de laatste foto

Freya: Wow dat is echt al een hele Buik!