Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:unaira; strak genoeg zodat hij niet verschuift. Je kunt er ook iets onder leggen.
2 weken vantevoren om en per 4 weken te huur, zo gingen wij vorig jaar de mist in met Hes die gewoon een stuk langer dan 2 weken over liep, toen moest het alarm terug en moesten we alsnog zelf gaan kijken
fokfanaat schreef:monique4 schreef:Ik zelf dacht aan Lord Leatherdeale, maar eerst zien dat merrie en veullie gezond blijft, maar vooruit kijken is toch ook al leuk, ben wel benieuwd naar wat jullie keuze al evt is
hou er rekening mee dat hij slecht bevrucht.
monique4 schreef:@cindybijl, misschien een stomme vraag maar hoe gaat het dadelijk dan als Ravita een veulen heeft, ik neem aan dat het veulen niet vast komt te staan, dan moet de boer toch voor een box zorgen, anders loopt zo`n veulen door de hele stal, en moeders is onrustig.
eilander schreef:Ik heb harianaatje gemist!
Wat is er met je veulen aan de hand???
Kan er niks over vinden alleen een foto maar daar staat niet bij wat er aan de hand is!
Nicole288 schreef:Wil je ook rijden met die pony? Dan is het nu of helemaal niks of juist een bewijs dat ie stormproof is