Ja ik heb al wel wat staan hoor...moet alleen nog even verder uitwerken, maar dat gaat vandaag niet meer lukken. Moet straks weg. Dus wil dat morgen even afmaken en hier neer zetten zodat ik zaterdag een topic kan openmaken!
Dit is wat ik nu heb staan, Dus ik ga er wat leuks van maken, en zijn er mensen die na zaterdag ineens aan melden dan hebben ze pech want dan kan ik niks meer veranderen.
Nee je jaagt mij niet op hoor, Weet er iemand misschien een leuke titel ?????
maseike: ik zou het wel herkenbaar houden, zodat mensen die eerder dit jaar hebben meegedaan door hebben dat ze ons kennen. Dus ergens DBT 2007 in de titel
Waarom gaan we ook al weer een nieuw topic starten en niet verder in "Veulens van 2007"? Dat is nog geen 50 pagina's oud, ook een huiskamertopic, kan dus nog wel even mee en we kennen bijna iedereen die er in zit + dat je de veulens dan kunt blijven volgen. Just a thought
Heb even in dat topic gekeken Nicole, daar ga ik niet in meekletsen. Waarom niet? Morgen heb ik geen veulen meer, en het gaat daar dus echt alleen maar over veulens, hier gaat het over van alles en nog wat.
Het leek ons idd erg leuk buiten paarden en veulens om een huiskamer topic temaken waar men lekker over alles en niks kunnen praten met dit groepje wat nog over gebleven is. Vandaar een nieuwe topic maar dan in de afdeling huiskamer.
Dat wordt dan pendelen tussen twee topics voor een aantal van ons die nog wel veulens hebben Maar met berichtjes daarover mogen we jullie toch ook nog wel vermaken neem ik aan?
Dat veulen topic is ook HK, net zoals dit DBT, daar mag je ook heerlijk offtopic gaan zoveel je wil. Maar goed, een extra topic erbij is ook wel te doen, lang leve 'eigen berichten', maakt het rondje langs alle topics wat sneller
Hier zijn de voorheen dikke buiken al weer nieuwe dikke buiken in wording We hebben vanochtend 3 van de drachtige dames verhuisd naar een nieuwe wei met lekker veel gras. Ze zien er goed uit