Hallo allemaal,
daar ben ik weer! Ben van de week blijkbaar naar de verkeerde topic (Dikke Buiken) gegaan en snapte niet waar jullie allemaal waren. Foutje, dus.
Ik heb ontzettend veel problemen gehad met mijn service provider, want hij is falliet gegaan en daardoor was mijn domein naam in "lockout". Kon dus niet emailen, mijn website lag eruit, en dus ook onze barncam. Heb toen uiteindelijk maar weer een andere domein naam gekocht; Barncam.org en daar is Vlekje nu te zien. Hopelijk krijg is zo mijn oude naam vrij, want daar doe ik heel veel zaken mee. Heel vervelend geweest, want het heeft meer dan een maand geduurd tot nog toe.
Vlekje doet het goed. Wij hebben 2 weken geleden haar Caslick's eruitgehaald en ze krijgt nu elke dag antibiotika. Ook boen ik elke dag de wanden van haar stal en ontsmet ze. Hopelijk krijgt ze dan deze keer geen placentitis doordat ze haar mest tegen de wanden aan drukt. Wij waren bang dat Vlekje antilichamen aan zou maken tegen het veulen (Neonatal Isoerythrolysis) vanwege haar ongeluk, maar wij hebben net de resultaten van bloedtesten van Vlekje en de hengst en het ziet er goed uit. Phew! De kleine kan dus gewoon Vlekje's biest krijgen. Ze is op 9 Juni uitgeteld, maar heeft al een behoorlijk uier. Ik denk niet dat ze de komende dagen al wat gaat doen, maar je weet het nooit. In ieder geval ben ik nog niet hele nachten aan het waken.
Nog gefeliciteerd met alle nieuwe veulens, en van harte welkom bij ons in de stal. Vergeet niet dat wij 8 uur achter lopen en dat Vlekje overdag naar buiten gaat.
http://www.barncam.org/popup.html
~ Ellen