Ja hoor. Ik zet moeders vast in de box en veulen er gewoon naast los. Heb nu zo n kleine tondeuse gebruikt, die maakt minder lawaai. Sommige plekken vond ie zelfs heerlijk. Stond echt een paar cm lang haar op. En idd duidelijk schimmel. Zn moeder heb ik toen ook gedaan als veulen. Dat was hetzelfde verhaal.
Bonny_CT
Geplaatst: 02-07-15 13:49
Ik duim voor je Inowa, en voor Aagje
Dat knapt op Cemlys, zal hij vast fijn vinden
Toch maar ff de da gebeld , veulen blijft persen. Wel gedronken en iets gemest. Gister klysma gegeven en net maar vind t niet goed genoeg. Ff zekere voor onzekere. Merrie heeft en geeft genoeg melk. Door warme weer schijnt de mest harder te worden. Arme man. Staan nu ff in de binnenbak. Heb wel een grote partytent op m'n wei gezet van 3 x 6
Ik zal straks een foto maken voor je. ben ff thuis om te douchen. Baby heeft prikje gehad tegen de krampjes. En straks komen zr nog ff kijken. Keutels zijn wat hard dus eruit geknepen. Arm ding. Verder vond ze hem prima. Was mooi aan t rennen. Zal straks kijken voor t filmpje
Bedankt aan iedereen voor het medenken over een geschikte opfok voor Zimba. Ik heb nu een plek gereserveerd bij Stal Breukelenhof en ga er binnenkort langs. Wel een stukje verder weg maar het lijkt mij een super plek.