Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:Dat is wel heel ouderwets R12312ieder zijn methode hoor begrijp me niet verkeerd. Maar aan mijn merrie zag je vorig jaar niets van slappe banden
dus je stelregel gaat uiteraard niet voor elke merrie op. Zelfde vind ik persoonlijk met merriebrok, waar ene paardje het prima doet met sober onderhoud, zullen sommige toch echt iets extra's nodig hebben.
Star geeft veel aan haar veulen heb ik vorig jaar gezien, nu is ze nog erg rond maar dat zie ik dus graag. Ik ga haar zeker merriebrok bijvoeren zodat ze zelf straks niet alles in hoeft te leveren...
Pretty, haha je paddockheuvels zijn geliefd
Marije, stoer ventje hoor! En stoere naam! Past hem goed. Nu is Amy dus aan de beurt? Ben heel benieuwd, ze vorderd netjes in ieder geval
R12312 schreef:Een veulen kan er niet uitkomen zonder slappe bandenNiets ouderwets, gewoon onmogelijk. Je ziet dat ook niet, dat voel je aan de staart.
Crines schreef:Pretty: Haha, hoe je toch die mannen zo gek kunt krijgen om paardenmeisjes paardencadeaus te geven héHad hij waarschijnlijk nooit gedacht dat hij je ooit een paardencamera cadeau zou doen
Super gaaf cadeau wel en hopelijk gaat het installeren vlot en heb je straks prachtig zicht op je dames vanuit je luie zetel
![]()
Luna: heel veel succes met je examens!
Aziza ziet er inderdaad al bijna klaar uit om mama te worden. Die uier begint al goed te vullen ook zo te zien. Het valt me op dat je bij haar je goed kan voorstellen hoe het veulen nu echt tot bijna vooraan in de buik komt:
[ Afbeelding ] Ofwel heb ik gewoon te veel verbeelding![]()
Sterkte knolselderNog ff doorbijten
![]()
Spannend BonnyDione! Voor wanneer was ze ook alweer uitgerekend?
Hier is paardlief er weer in geslaagd om te ontsnappenZe heeft blijkbaar weer een vreetbui gehad, want ik had pas vorige week nog haar weide weer een pak groter gemaakt. Maar alles is alweer op
Ze krijgt nu ook hooi bij, maar blijkbaar is dat niet goed genoeg, dus duwt ze met haar deken de draad omver
De weidepalen zijn niet zo heel stevig omdat die er binnenkort toch weer allemaal uit moeten en er dan een definitieve stevige omheining komt Ik heb haar nu gewoon het volledige voorste stuk erbij gegeven. Ze heeft nu denk ik zo'n 1,2 ha tot haar beschikking. Als ze dat nu nog op weet te vreten dan verwacht ik me toch aan een monsterveulen
![]()
Ofwel is het toch een tweeling
![]()
Over (vr)eten gesproken... nu Imperiosa op 8 maanden dracht zit, wil ik stilaan eens rondkijken voor een goede merriekorrel. Iemand die heel tevreden is van een bepaald merk of type korrel? (liefst betaalbaar en verkrijgbaar in België).