Deluxe is een plaatje, wat leuk toch, zelf DBT veulen en dan nu mama worden
Hier nog niks. Nog steeds hars, nu ook plak aan de benen, van voetje op voetje, ik hoop toch dat ze het niet buiten gaat doen, het waait zo koud. Maar niet zo lang buiten doen vandaag, houd haar wel steeds in de gaten, maar als ze eenmaal begonnen is loop je niet meer even naar stal.
Mooi hoor Marjolein, wat denk je van Imperial golden lady
Cemlys
Geplaatst: 03-04-13 11:20
pretty schreef:
Cemlys heeft haar veulen al lees ik...dus nu is iemand anders aan de beurt
haha was het maar waar, helaas was het maar een droom deze nacht
pretty
Geplaatst: 03-04-13 11:31
dromen komen soms uit Cemlys!
Olijf wat een schatje!!! en hij kan al draven,echt,hij is erg jummie! Wat zal jij genieten!
Nicole ik zou ze dan persoonlijk binnenhouden denk ik,die wind hé...als er iets begint,best gewoon laten doorgaan en daarna veullie in de kruiwagen en naar binnen met merrie en veulen! Daar zat onze fout verleden jaar met *Fury vrees ik...mijn schoonouders hebben de merrie nog vlug binnengehaald terwijl ze al volop bezig was...ik had geen idee dat ze dat niet wisten,dat je dat beter niet deed...vandaar was Fury waarschijnlijk dummy..
@Nicole, die rot wind idd, dan maar op tijd naar binnen.
@cemlys, heerlijke pony!
Voor de eerste keer in haar leven heeft Deluxe haar brokken laten staan die van gisterenavond had ze vanmorgen op, maar die van vanmorgen liggen er nog voor de helft, dusss we zijn op de goede weg Haar net met haar vriendinnetje buiten gezet, hooi eet ze wel gewoon, merk verder niks anders aan haar, uier is ook nog hetzelfde.
spannend! Ik ga hier niet te veel uit van brokken laten staan, want mijn andere merrie at 3 uur voor het veulen stond en dronk nog als een slootgraver, blijven pony's hier.
Tjinta
Geplaatst: 03-04-13 11:57
Marjolein88 van harte!!! supergaaf gefeliciteerd. Cremello gaaf!
Olijf wat een prachtig beebje....
Cem een prachtige uitslover! whow.
Nicole dat wordt inderdaad goed in de gaten houden, spannend. Bij jullie ook zo'n naar windje dus? Bleggh.
Marjolein Gefeliciteerd!! En een merrie en cremello!! Nicole ook heel spannend bij jullie dus! Pretty mooie mijlpaal!
Hier ook 320 dagen vandaag Net de buitenlamp geïnstalleerd bij de paarden, de hooi ruif weer gemaakt (Casa had haar kont geschuurd, niet haar staart) en het draad weer even gecontroleerd en waar nodig gerepareerd. Nou hoop ik snel mijn kruiwagen wiel terug te hebben dan kan ik de stal leeg maken, en moet nog even een groot pak stro regelen.
pretty
Geplaatst: 03-04-13 13:04
Jes mooie mijlpaal!!
Spannend bij Deluxe!! Je hebt vreters in alle soorten en maten. Lisa laat ruim tevoren haar korrels voor wat ze zijn,ook nu al eet ze liever hooi,terwijl ze pas 1 mei uitgerekend is officieel. En je hebt er dan die gewoon doorvreten tot en met de bevalling
Dianne een veulen?? gefeliciteerd!!!!
monique4
Geplaatst: 03-04-13 13:07
@Dianne, Gefeliciteerd!! kon het niet laten heb even in haar topic gespiekt
@Jes, gefeliciteerd met de mijlpaal!!
@Pretty, niks spannends bij Deluxe we hebben gewoon vooruitgang, haha