Ja zeker, heb er nu wel erg zin in en ben zó nieuwsgierig of mijn combi is geworden wat ik ervan hoopte. Morgen mijn ruin het land op, dan heeft Rosa de 3x4 box. Al ziet het er nog niet spannend uit. Ga er over 1,5 u heen en moet dan tot 19u werken (werk waar mijn pony's staan) dus kan ik haar lekker veel bekijken. Maandag mijn matras en slaapzak daarheen en de slaapkamer vast in orde maken, tv staat er al en camera hangt al.
@ Muzefee Gefeliciteerd! Wat een plaatje is het zeg, super! En ze flikt het he een dagje voor de eigenaar thuis is wat een draak!
@ peetje82 Gefeliciteerd met deze prachtige vent!
@ Talishe Hier gaat normaliter van 300 dagen de camera erop en laat anderen waken dus heel fanatiek waak ik niet, bij mijn dames ook nooit een bevalling gemist.. Huricane is knap! En mama ziet er super uit zeg!
@ JastieHorse Inderdaad andere vorm dat bolletje idee is weg, en ik bedoel uiteraard niet bol bol Heb vandaag foto's gemaakt wil het niet dat het weer weggelopen is grrrr merries!!
@ AGarcia Wat fijn dat je donderdag vrij hebt gekregen, maar eenmalig vaag zeg? Toch nog maar is praten.. En balen dat je hoofdpijn terug bij af is Maar uier Gefeliciteerd met de mijlpaal!
@ Faline Wat fijn dat hij in ieder geval niet meer achteruit is gegaan.. ik duim verder!
@ Pauk Ik zie een double bevalling voor jou dit weekend met die uiers
@ hiboune Gelukkig zijn die er ook meer dan varkensboeren over het algemeen Of een schapen of geitenboer? Boer zoekt vrouw begint toch weer bijna ofzo
@ Joto Chique vachtje, mooie buik!
@ SteffieA Wat fijn dat je een rustig gepraat hebt met je ex en hij heeft geholpen en ook dat je op de hoogte word gehouden van de geboorte.
@ Nyckle Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een prachtige foto zeg, geweldig!
@ Al_Zawraa Nog geen veulen :|? Had ik toch wel verwacht nu hoor... Vertel haar maar dat ze het er beter uit kan gooien is ze van alles af
@ Bimmetje Damn wat een buik heeft ze toch, nog even en ze zakt door Uier is er inderdaad nog echt niet, maar dat kan ook met de geboorte komen en kegelen hoeft absoluut niet he. Die van mij kegelen nooit of hars eraan.. nou ja dat is 1 keer gebeurd, dus zou me daar niet op vast pinnen.
Inowa ontstopper er op dat die kleine eruit komt, passeerde gister nog in de buurt van venray, dacht als ik weet dat die er nu is , maar nog niks dus. Morgen komen we er weer langs. laat maar iets weten als ie der is
Faniek, nee idd ik pin me er ook niet aan vast. Vind het wel tijd worden dat ie eruit komt haha
Winowa een uitgezakte buik, heb je die van wilma bekeken? hahaha Ik hoop voor je dat ze je niet te lang meer laat wachten.
Joto
Geplaatst: 14-04-12 16:41
Joh..Vardau heb helemaal geen vacht Dus die staat helaas de nachten nog met deken. Morgen komt Paulientje op stal dan is ze 320 dagen..
En ik ben even heel Na al die tegenslagen van de afgelopen jaren met Indira.. En iedereen altijd commentaar had dat ik beter niet kon starten (Tis geen makkelijk dier) Heb ik ze mooi poepie laten ruiken.. In mei gaan we M1 starten! Laatste puntje is ook binnen.
Super jolise! alvast succes in de m1. Altijd leuk om mensen het tegendeel te bewijzen!
Aziza lijkt er nu toch serieus werk van te gaan maken, als ze nu niet ineens weer stopt met melk druppen, verwacht ik toch wel redelijk snel een veulen.
Spannend Az! Joto, lekker gevoel is dat he om mensen het tegendeel te kunnen bewijzen! Succes in de M1 Faniek, kom maar op met die foto's Beetje jammer dat het uier wel terug is gelopen..
Wilma's beeb was zeer actief net. Het was aan het woelen en woelen en woelen. Was wel erg mooi om zo af te kijken, was er lekker even bij gaan zitten in de stal.
Alonna is ontzettend sjago, de hele dag al, zuchten steunen en kreunen kan ze goed Vanmorgen kreeg ik uit dr uier plakkerig doorzichtig vocht, vanavond met binnenzetten was het niet doorzichtig meer.. Dus ik hoop dat het een voorteken is..
Orion doet ook al lekker mee.. Ben benieuwd wat zij gaat doen allemaal
Peetje, gefeliciteerd! Vind dat altijd wel mooi als ze netjes afgetekend zijn.
AZ spannend! Nathalie liet er geen gras over groeien toen er eenmaal melk was, haha!
Bedankt voor alle felicitaties! Straks volgen droogfoto's, vandaag hele dag weggeweest met de stand (érg succevol!) en zal zo richting stal. De stal moet nog even versierd voor de thuiskomst van de baas.
Alonna en Wilma zijn het zat... Ja er zit dan maat 1 ding op... VEULIE!!!
Muzefee ben benieuwd naar de droogfoto's!!
Diane, ben ook wel benieuwd naar jouw combi!! Ik kom wel op kraambezoek hoor!!
Vandaag ff veulie halstertjes gekocht... Voor beide veulies een roze en een blauwe (weten natuurlijk nog niet wat het wordt, en gaan geen hengstje met een roze halster laten lopen als we er 2 krijgen ) Ook een hele leuke paarse met I love mom erop (voor Izz dr beeb als die wat groter is, Izz dr kleur is paars) En wat pics van de pups kunnen maken!! Zooo cute!! Ga ff uploaden....