Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)Het hooi dat bij het hooihok op de grond ligt eens bijelkaar vegen. Buifoto's maken van de dames. Bonfire aan de longe slingeren enzo.
:
en je moet deze heel schraal houden hoor, en je moet r een paar uur aan t hek vastbinden, dan kan ze wennen aan trekkers en ander verkeer.
Kwam hij gister ook nog langs rijden, begon hij weer te zeuren, dat ze op ijzers moest enzo en wanneer ze voor de kar gaat, want het is een echt karrepaard.
horsii schreef:Haha voetbaltalent in hengstvorm.
Ik hoop op een merrie met een mooie witte bles
al ben ik dan bang dat ik haar zelf zou willen houden
En qua kleur.... ** even in men topic kijken wat haar kansen ook alweer waren **
Heb in ieder geval maar +/- 15% kans op een kleur die ik liever niet wil
Zwart en smoky black mag opzich ook nog wel, maar bruin liever niet... Niet zo gewenst bij het ras helaas.... 
Het blijft leuk de kleurtjes, dit jaar helemaal bonte happening haha
Ik mis alleen mijn spotted mountain horse nog(bonte editie
). Helaas bleek degene die ik had een ondermaatse baarmoeder te hebben en niet geschikt voor de fok
Maar ooit komt er nog weer eens een bonte
melanie_h schreef:kootmiradrum, Wauw wat kun je bij haar goed zien waar de beeb ligt

Citaat:kitzbi, Daar begint ook een bescheiden buikje te komen, oei en stout geweest gisteren foei

kelly007 schreef:mocht ik zeker zijn van een merrieveulen zou ik mij zoiets nog durven aanschaffen
dat zei ik de vorige 2x ook
). KootMiraDrum schreef:Ladies, kijk nou toch hoe schattig! Roze MET glitters
http://www.nickyskeet.nl/index.php?main ... ts_id=2599
. Voor het veulen is het veel te groot maar op mijn witte merrie staat zoiets ook wel erg schattig
.

melanie_h schreef:haha, hier heb ik een heel mooi fluriserend rose babyhalstertje voor de beebjes. Tja als er hengstjes geboren worden helaas dan lopen ze maar voor paal met rose.
Ofja rose is toch nu volgens de mode ook in voor de mannen toch.![]()
Trouwens heb een heerlijke middag gehad, voel alleen mijn armen niet meer na al dat geveeg![]()
Ga nu eerst even koken en kom strakjes met nieuwe buikfoto's van de dames
.