haha jah, maar ik heb wel eens gehoort van mensen die het echt deden hoor, een relatie met iemand voor gratis behandelingen oid..
Sorry hoor, maar dit slaat nergens op......
jennyk
Geplaatst: 14-02-09 20:01
saffier: leuk joh een date met de da! (uhh je bedoelt toch niet dat ie voor één van je paarden moet komen lijkt me?) Zit er bij mij niet in, volgens mij is ie niet veel ouder dan mij (misschien zelfs wel jonger ) , maar hij en ik zijn getrouwd (en gelukkig ook nog )
marrlinde
Geplaatst: 14-02-09 20:04
gem schreef:
marrlinde schreef:
haha jah, maar ik heb wel eens gehoort van mensen die het echt deden hoor, een relatie met iemand voor gratis behandelingen oid..
Sorry hoor, maar dit slaat nergens op......
nee, dat is wel zo dat het nergens op slaat, maar ik heb het toch echt wel eens gehoort hoor..
hihi leuk! kan me geen date met mn da voorstellen hij is de leeftijd van mijn ouders zijn zoons zijn een paar jaar jonger dan ik misschien wel een optie
@jeanine, hier nog alles rustig.. de kenners bij ons op stal zeggen dat t nog wel ff duurt... was de camera vergeten vandaag. Morgen weer n poging!
Ulphi vandaag al weer 323 dagenn en ik heb nog steeds geen speciale mooie naam met een E gevonden..
Wel grappig staat bij ons ene meriie op stal, dachten dat die 3 a 6 wk na ulphi uitgerekend was blijkt nu een week tussen te zitten...
suffie
Geplaatst: 14-02-09 21:07
Mooie foto's van een mooi mannetje, wat een mooi koppie zit erop Die tinkerheren mogen er ook zeker zijn, ik weet nu zeker dat ik bont wil over een paar weken SA, gefeliciteerd met de geboorte van het veulen, klinkt allemaal goed!!
@Kappiegirl: Onze paarden staan letterlijk bij ons in huis en het valt me elk jaar weer op hoeveel herrie drachtige merries in de laatste maand(en) van hun dracht kunnen maken. Ik ben er dan ook regelmatig 's nachts uitgeweest om te kijken of er iemand binnen was of dat er een paard vastlag, maar ze waren gewoon beide bezig om hun stal te verbouwen, of lagen languit te galopperen met hun benen. Ook wil je niet weten hoe een paard tijdens het slapen kan snurken, het lijken wel varkens . 's Morgens kon je niets meer zien van de verbouwing, alle strootjes lagen weer keurig op z'n plaats.
AR wat een mooi mannetje helemaal zo in de zon en die oogjes hij heeft echt hele mooie ogen
SA gefeliciteerd met jullie veulen mooi snel gegaan ben heel benieuwt naar foto's
Bij de buurman is woensdag een nestje herder x nogwat pups geboren 13stuks er zijn er 2 dood gegaan maar ik denk dat ik daar wel een grotere hond kan scoren... Duurt nog wel een poosje voor het af zal schrikken maar toch ik wil ze wel eerst zien voor ik er 1. Maar als ik ze zie zijn ze natuurlijk zo leuk dat ik over stag ga denk ik... volgens mij waren ze gekruist met een labrador of een goldenretriever ofzo.
Mijn merrie is uitgerekend op 14juni 09 ze is drachtig van kasparow heb vandaag wat foto's van haae gemaakt Ze heeft al een aardige buik, alleen is dat op de foto niet echt duidelijk te zien
PercyLeen
Geplaatst: 14-02-09 21:59
Wat een sexy veulentje! Ik ga zo eens kijken of het bij mij ook nog allemaal rustig is vanessa!
Vanessa83
Geplaatst: 14-02-09 22:05
SA gefeliciteerd met je veulen Maar waar blijven de foto's...??!!
AR Jeetje wat is het toch een onwijs knappe jongen, dat koppie echt super mooi.
ArabianRanch
Geplaatst: 14-02-09 22:13
Dank jullie voor de leuke reacties op ons 'Prinsje' Hij is zó veranderd al, veel meer lijfje, spiertjes, praatjes, stijgertjes doen. Wat een kereltje
Morgen wil er een fotograaf komen, maar met het weer wat voorspeld is, had ze beter vandaag kunnen komen
@ Tundra leuke merrie heb je en drachtig van een mooie hengst. Nog een bescheiden buikje heeft ze!
jSophiaF
Geplaatst: 14-02-09 22:26
Hallo Allemaal,
Ik kom hier weer een paar foto's spammen van mijn merrie, vandaag 221 dgn drachtig.
Vandaag had ze het voorjaar in dr bolletje. Dacht even over de drafbaan ( 1000mtr ) te wandelen met haar. Het werd alleen maar dribbelen en op de terug weg ( baan loop ovaal rond ) kon ik haar haast niet houden en zijn we dmv mini voltes naar voren gelopen, het leek wel een volbloed arabier ipv een drachtige haflinger, die normaal liever lui dan moe zijn, althans zo is die van mij meestal.
Na overleg met de veearts vanmiddag toch haar gaan oppakken en zolang haar been het goed blijft doen kan het geen kwaad. \zodra haar been op begint te spelen gelijk weer een aantal stappen terug,maar dat is logisch.
KootMiraDrum
Geplaatst: 14-02-09 22:40
Saffier schreef:
SA Gefeliciteerd!! Foto's! en Draakje gefeliciteerd met je verjaardag