Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peetorlan schreef:Whis heeft hem niet om. Doe hem pas om waarneer ik op stal ga slapen en ik merk of weet dat het moet.
Zo ver ik het nu zie duurt het nog wel ff dus vind ik het enkel maar belemmerent om hem om te doen bij haar
Suelza schreef:peetorlan schreef:Whis heeft hem niet om. Doe hem pas om waarneer ik op stal ga slapen en ik merk of weet dat het moet.
Zo ver ik het nu zie duurt het nog wel ff dus vind ik het enkel maar belemmerent om hem om te doen bij haar
Hij moet min. 2 weken van tevoren om. Hou daar wel ff rekening mee.
Suelza schreef:peetorlan schreef:Whis heeft hem niet om. Doe hem pas om waarneer ik op stal ga slapen en ik merk of weet dat het moet.
Hij moet min. 2 weken van tevoren om. Hou daar wel ff rekening mee.
peetorlan schreef:Gewoon net als een longeersingel dacht ik.
Je moet denk het advies volgen waar jij van denkt dat goed voelt bij je.
Zo doe ik dat hoor
frenia schreef:en waarom MOET hij min 2 weken van tevoren om dan?
vind het echt compleet bullshit
Nicole288 schreef:unaira; strak genoeg zodat hij niet verschuift. Je kunt er ook iets onder leggen.
2 weken vantevoren om en per 4 weken te huur, zo gingen wij vorig jaar de mist in met Hes die gewoon een stuk langer dan 2 weken over liep, toen moest het alarm terug en moesten we alsnog zelf gaan kijken