Onze zwarte met BLAUWE ogen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
trutje schreef:September schreef:Hey,
jouw merrie ook drachig van Romantico? Siena heeft 21 maart ook een beeb van Romantico gekregen, de eerste dit jaar dacht Petra. Als je foto's wilt zien moet je maar in het topic in mijn onderschrift kijken. Misschien laten we haar dit jaar dekken door Ricardo of Robajero..
Ik had al in je topic gereageerd, mooi veulen zoeen mag hier ook wel komen. Maar dat duurt nog even want Pretty may flower is pas op 25 juli uitgeteld, ik denk dat zij de laatste is van Romantico dit jaar![]()
Onze pony is nu drachtig van Ricardo en we denken erover om de moeder van May door Popcorn te laten dekken.
Muzefee schreef:Jah, weet niet of het maanogen zijn. Iig met een blauwe gloed. Moeders heeft ook blauwe randjes.
Nicole288 schreef:Zeg dat wel! Wie zijn er nu allemaal overtijd?
2 apr - Saffier - Gerina
6 apr - Amandake – Iris
9 apr - MarijeR - Catrin
12 apr - Saffier – Merina
14 apr - Nicole288 – Palona
14 apr - Dreeke - Vinga
14 apr - TJolieke – Très Jolie
15 apr - Pretty – Pretty Woman
17 apr – Nicole288 – Hes
Ik denk dat Saffier toch wel aan de beurt is om op zijn minst 1 veulentje te krijgen nu he :D
jennyk schreef:Muzefee: wow wat een mooie ogen zeg, blijft dat zo of kleuren ogen van veulens bij?
Trutje/september: ja die vlekken op de snuit en de stokmaat van popcorn zijn zijn minpunten, vandaar ook mijn keuze voor Ricardo. Ik wil dit jaar Sjanty laten dekken door Don Carino du Bois (een palomino) Ben heel benieuwd wat dat voor kleurtje kan worden i.c.m bruin-dun.
ja over geboorte-alarm.....
Die heb ik hier ook liggen, maar sjanty slaapt heel veel languit en dan heb ik steeds vals alarm. Ik houd het dus maar bij ieder 1 à 2 uur op de cam kijken.
De druppeltjes zijn nu trouwens weer iets duidelijker geworden
Maseike schreef:Heee jenny gaan we samen weer ons aanmelden 2008 DB.