Het is eruit, ziet eruit als een zwart veulentje.Op de pop up cam krijg je het beeld vanuit een andere hoek zag ik net!
Inderdaad! Das leuk! Ze was aan het bellen... ik hoop dat alles goed is, ik wordt altijd nerveus als ze gaan bellen...Ze hiels wat voor de camera! Ik kon het niet lezen!Ah! Ze draaien de cam!! Jippie!!!!!!!Een mooi zwart veulentje!!
Waarschijnlijk bellen ze even door of het een hengstje of een merrie is, dan kan dat op hun MB worden gezet
Op Strohbehn zeggen ze dat het een merrie is. Ze heeft haar duimen blijkbaar ook omhooggestoken maar dat heb ik gemist.
Nou, dat ging allemaal mooi! Als dat veulen nou nog niet droog is !Ik ga weer verder naar mijn eigen zwate merrie kijken... Bedankt voor de tip ThePast03! Anders had ik het gemist!Oh, die duimen heb ik ook gemist!! Fijn dat het een merrie is!
Er schijnt ook op het papier wat ze voor de cam hield gestaan te hebben dat het een merrie is Geen dank en succes met je eigen merrie!
She's better not be fooling staat er boven de cam van Honey.Ze moet inderdaad wel heel snel spannend gaan doen anders ben ik weg
En weer gemist midden in de nacht gemene Brandi!! Nou ja Honey maar volgen dan Maar zeer stout brandi ik kan niet midden in de nacht kijken