Ik heb de merrie's vanacht buiten gelaten, het is hier echt geweldig weer, en lekker warm!
Dus moet kunnen, zal zometeen even op de scooter gaan voeren en wat hooi bijvoeren(Er staat genoeg gras op maar toe maar
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
. Vannacht dus ook weer niet anders
.
! Ben benieuwd naar de naam.
.

Gefelciteerd Irene 
en mams mag er ook wezen

Tinne schreef:Ivanka loopt al sinds eind april 24/7 buiten. Vannacht dus ook weer niet anders
.
Irene, gefeliciteerd!! Mooi kereltje! Ben benieuwd naar de naam.
En Djesseka, ik ben er qua naam ook nog niet helemaal uit. Ik heb er wel eentje voor een hengst en eentje voor een merrie, maar nja.. weet het nog niet helemaal zeker.
.
. 

.
.
maar gelukkig houdt ze er niks blijvends aan over he!
Bij jou wordt het ook stilaan spannend he!
(bij deze iedereen die ik ondertussen heb gemist; gefeliciteerd met de veulies)
)
Gaaf veulentje en je heb een hele leuke naam in gedachten: Latino
Ik zal vandaag wel even foto's maken hoe ze er nu uitziet, en dan gelijk ook eentje van d'r uiers. Als het veulen nu komt, dan heeft ie het weer tenminste goed uitgekozen
Wat een leuk veulen! Ik vind latino ook een leuke naaM 
Odin uitgerekent! Ik ben benieuwd naar de foto's
Gaat vast niet lang meer duren
Yes!!

, maar het is niet makkelijk om je op de boeken te concentreren als er zo'n klein ding rondhuppelt, dat heb ik ook al ondervonden

. Ik vind zelf dat ze de laatste week veel is aangekomen, ze staat nu ook veel op stal, dus misschien is het ook wel wat vocht dat ze vasthoudt.. Ik weet het niet. Ik weet iig wel dat ze over 12 dagen 320 dagen is! Wow, die mijlpaal was aan het begin nog zoooooover weg en nu zooooooo dichtbij
!
Eerst lijkt het zooo traag te gaan en dan opeens is het erg dichtbij
zo was het bij mij toch