Dat blesje
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Overigens heb ik dit probleem niet bij de paarden
weer een prachtexemplaar
hopen dat de merrie zich snel beter voelt en ze weer lekker gezond en wel naar huis kunnen. Ik snap dat je op bent na 28 uur stress zorg goed voor jezelf
en weinig slaap.. maar helaas nog niks vannacht heb inmiddels wallen waar je u tegen zegt
moner schreef:Gefeliciteerd Kelly wat een leuk veulen, prachtig
Gefeliciteerd Mer, gelukkig een gezond veulen en voordat je merrie ernstig ziek wordt al op weg naar de kliniek. Veel sterkte en over een paar dagen weer gezond thuis.
Yaartje ik fok al jaren Shetlanders en een paar jaar terug heb ik een drachtige shetlander verkocht. De kopers op het hart gedrukt dat deze merrie altijd vroeg bevalt, zo tussen de 315/320 dagen. Ik heb een geboorte melder geleend. Het veulentje werd in mei verwacht. Deze mensen heb ik ruim twee maanden in de stress laten zitten, omdat het veulen zou komen en ze was echt drachtig. In juli is het veulentje geboren. Mijn merries lopen als ze gedekt zijn met de hengst in de wei. De merrie was het veulentje verloren en opnieuw gedekt in juni. Ze staan aan mijn huis en heb vanuit mijn keuken zicht op de kudde. Ik heb niets gemerkt.
Zou Maria ook herdekt kunnen zijn?
. Wel alles goed gegaan toen met de bevalling?
.
. Geduld word beloond uiteindelijk
.
En beterschap met je merrie! Wat een nare wending zo! Hopelijk mogen ze allebei eind van de week weer naar huis! 

Daar knappen de meeste paarden wel van op.
Misschien heb ik het even gemist, maar wil je hem ook houden? Idris is ook echt knap aan het worden! Wat groeit hij ook al.

En wat een kleine druktemaker!
Heb je inmiddels al een naam? 

Jouw merrie kan nooit meer lang duren zou je zeggen!

Ze schiet aardig op! Ben heel benieuwd naar jouw veulen.
Die bles!

Jammer dat jullie al zo snel naar de kliniek moeten, hopelijk is snel alles weer goed.
Wij zitten vandaag op 337 dagen!