Beterschap ual. Das toch niet zoals je het plant..
SunnyHorse
Geplaatst: 08-03-21 23:54
Ual, man, dat is schrikken en balen. Dat voorzie je toch ook niet? Hopelijk gaat het gauw weer goed met je merrie, hersteld ze snel weer. Wel een hoop zorgen zo! Maar het veulen is
SunnyHorse
Geplaatst: 08-03-21 23:56
Die eerste foto Florie, die kan zo op een canvas boven de bank...
Cheytjuh wauw wat een mooie lichte dame, gefeliciteerd! Leuke filmpjes!
Cynthia zo, dat gaat ineens rap, hopen dat ze dan in elk geval de 320 dagen haalt!
KahluaB wat fijn dat je je merrie nu nog zo lekker kan rijden! Hier al maanden geleden, ik begin het te missen ondanks dat ik maar een recreatieve ruiter ben
Icecrystal aah ook veilig, wat ziet ze er heerlijk hoogzwanger uit !!
CP hier ook nog geen uier hoor, en mijne is vandaag 322 dagen , elke merrie doet het op haar eigen manier en op haar eigen tijd!
Sunnyhorse vanmorgen was ik Cass lekker wezen poetsen, ging ook ineens met haar staart tegen een paal aan schuren, doet ze normaal nooit, zal vast te maken hebben met de veranderingen in haar lichaam.
Muronia heerlijk hě, dat dromen over je veulen die binnenkort rondhuppelt, ik vind het nog zo onwerkelijk! Kan stiekem niet meer wachten
Florie kom maar door met die spam, heerlijk! Wat een lange stelten heeft die kleine!!!
Sannatris fijn dat het drinken nu goed gaat!
Ual ah nee, wat sneu voor je merrie, klinkt erg pijnlijk.... hopelijk hersteld ze er snel van en kan ze dan lekker van jaar kleine genieten!
Ach Ual wat sneu, voor je, snap dat je je schuldig voelt maar je kan er niks aan doen! Je denkt daar ook niet zo snel aan, dat dat kan gebeuren bij de merrie die hier was bevallen is alles gelukkig goed gegaan, maar ook ik had daar niet aan gedacht in eerste instantie, t'is dat mijn dochter de volgende dag toen we gingen kijken bij het veulen vroeg of ik er naar gekeken had omdat het zo'n groot veulen is, eh nee niet aan gedacht... dus toen alsnog gekeken, gelukkig was er niks te zien, maar had dus mij ook kunnen overkomen, hopelijk gaat het snel beter voor je merrie.
Hier is het ook maar even in de gaten houden. Merrie loopt continu rondjes, staart afhouden, mini plasjes en poepjes. Dan weer 20 sec liggen en weer staan. Er zit duidelijk iets niet lekker.
Om 00:07 geboren, merrieveulen van Milford, ze is of heel donker bruin of zwart. Ging heel vlot ineens had niet verwacht dat ze vannacht zou gaan. Kegelde ook nog niet. Veulen had even wat moeite met in de benen komen duurde wel ruim een uur voor ze goed stond. En toen het drinken nog, nu drinkt en staat ze zelfstandig.