Helaas nog geen veulen hier Wel erg onrustig geweest maar staat nu weer heerlijk hooi te eten alsof er niks aan de hand is. Toen ze lag te slapen stuiterde haar buik alle kanten op dus veulen had een feestje denk ik.
Hier ook nog niet. Ze ligt serieus wel al 2 uur zo (ik kan de camera draaien dus haar helemaal zien ) Ik verwacht het bij haar ook nog niet, misschien het weekend?
Laatst bijgewerkt door Vulina op 25-03-20 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt
wayoflife
Geplaatst: 25-03-20 09:45
Hier ook nog geen veulen, en ziet er ook nog niet naar uit, ze krijgt inmiddels wel wat uier. Ze is nog de rust zelfe. Vandaag 359 dagen, dus van mij mag het komen...... We zullen maar zeggen," perfectie kost tijd..."
Jemig wayoflife ze laat wel echt op zich wachten he... Een veulenloze nacht! Wie had dat gedacht met die lange lijst aan veilige merries... Weer een dagje erbij dan maar
Het gaat ook goed met mevr G Baudyh? Heeft ze ondertussen voldoende melk?
baudyh
Geplaatst: 25-03-20 10:45
Knolselder schreef:
Het gaat ook goed met mevr G Baudyh? Heeft ze ondertussen voldoende melk?
Ja ze heeft nu voldoende melk maar ik heb net de laatste pillen gegeven dus ff afwachten of dat ook zo blijft. Veulen krijgt minder poedermelk want ze werd iets te dik. Eet nu ook meer brokjes.
Dat is goed nieuws! Hopelijk blijft het zo verder gaan na de pillen inderdaad.
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 25-03-20 10:48
Tinniie schreef:
Hier ook nog niks, wel terug veel gelegen vannacht. Test nog steeds 7 :/
Gaat ze voor haar langste dracht?
Cynthia82
Geplaatst: 25-03-20 11:07
wayoflife schreef:
Hier ook nog geen veulen, en ziet er ook nog niet naar uit, ze krijgt inmiddels wel wat uier. Ze is nog de rust zelfe. Vandaag 359 dagen, dus van mij mag het komen...... We zullen maar zeggen," perfectie kost tijd..."