Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En ik was al zo moe de laatste week.
) en was alleen maar aan het galopperen... Dus haar na 5min maar vastgepakt aangezien ik het niet echt verantwoord vond dat ze zo als een idioot rond ging en haar mee genomen naar ons hand-graas-stukje zodat ze wat gras kon eten. Liggen er naast dat stukje een hele hoop plastic zakken en daaroverheen lag een dekzeil die door de wind wat flapperde, Chennai gaf er niets om... Komt er een stalgenoot voorbij gewandeld en die ziet ons staan en zegt: Is ze daar niet bang voor? Pfft, wat heb jij een braaf beest zeg! Ik hoef dat met die van mij niet te doen want die zit meteen in mijn nek (en met mij nog wel meer pensioners die zich er niet aan wagen). Tja, Chennai is mischien soms een krengetje maar ze schrikt echt nergens van en dat is ow zo fijn 

Ik wacht nog steed sop de exacte dekdata, dan weet ik meer over hoeveel dagen Zoey precies is... Gisteravond de beebs weer even flink voelen schoppen, ik gok op een voetbaltalent in hengstvorm 

?