Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TJ_Stables schreef:Ik heb effe raad nodig, gezien ik met een stoer hengstenveulen zit die super lief is, maar wel tegen me aan heeft willen springen, nu heb ik heb gewoon aan de kant geduwd, maar hoe corrigeer je dit het beste? Mijn vorige hengsten veulen heeft dit nooit gedaan dus geen ervaring mee
TJ_Stables schreef:Ik heb effe raad nodig, gezien ik met een stoer hengstenveulen zit die super lief is, maar wel tegen me aan heeft willen springen, nu heb ik heb gewoon aan de kant geduwd, maar hoe corrigeer je dit het beste? Mijn vorige hengsten veulen heeft dit nooit gedaan dus geen ervaring mee
Happy_Hippie schreef:Anso, dat is heel vreemd idd, misschien gek maar kan je het niet brengen?
Zyva was zichzelf al tot bloedens toe aan het schuren dus dat was voor ons eigenlijk de druppel in combinatie met het goede weer nu leekt het me wel okay om te doen.
Magic_lover, dat is frustrerend inderdaad!
Hopelijk houd ze je niet veel langen in spanning.
Sanet schreef:Cioccolato schreef:Hier ook consequent. Net als met bijten. Alles wat je later niet wil, mogen ze nu ook niet.
Jup, exact dat. En geen boemerang actie om gelijk hetzelfde weer te doen, dat zijn geen grappen.
Ik had nog zo om een merrieveulen gevraagd
jennyk schreef:MallyBelly: wie weet komt ie snel, succes!
magic lover: hier werd het uier minder en vulde toen weer heel snel en toen kwam het veulen. Dat is meestal wel, eerst zucht, dan melk.
happy: wow die is echt braaf!
Nieky: ze is palomino, staart en manen zullen nog witter worden.
AnsoDM schreef:Happy_Hippie schreef:Anso, dat is heel vreemd idd, misschien gek maar kan je het niet brengen?
Zyva was zichzelf al tot bloedens toe aan het schuren dus dat was voor ons eigenlijk de druppel in combinatie met het goede weer nu leekt het me wel okay om te doen.
Magic_lover, dat is frustrerend inderdaad!
Hopelijk houd ze je niet veel langen in spanning.
Ook al aan gedacht maar is 2u30 rijden dus 5u heen en terug zonder files meegerekend en dat zie ik niet echt zitten om gewoon haren te gaan afleveren. En ook denk niet dat mijn autotje dat nog aankan. Die is 23 jaar oud