Caily schreef:Heb je geen alarm super pony?
Nee, we zouden een camera ophangen in stal, maar ga nu wel even rondkijken voor een alarm. Zit iig niks dichtbij waar je kan huren.
AM; ja, ze staan wel samen.
We hadden geen stallen en alleen een schuilstal. Toen ze drachtig was een stuk van de schuur verbouwd tot een stal en plan was haar daar tot laatst laten eten om te wennen, maar was gelijk veel stress.
Dus schuur leeggehaald en 3 stallen gemaakt. Omdat haar moeder gewond was, vorige week al voor de nacht apart gezet met uitloop, dus ze kunnen elkaar binnen en buiten zien.
Ze zijn heel close en haar broer en moeder staan wel binnen te eten.
Het is echt een hele lieve merrie, maar wel met een rugzakje en omdat je niet alles weet, heb je weleens vraagtekens bij wat ze doet.
Ik wacht nog op de drinkbakken en dan doen we de deuren de hele nacht dicht. Ik vind cementbakken niet zo heel fijn. Doen we nu al een tijdje 3x daags met eten en dat ging goed.
Maar vorige week wilde ik nog een keer de deuren dicht en stond ze te brullen.
Het lijkt ook sterk dat ze 's avonds de omgeving in de gaten wil houden, als ik haar soms zie staan. Ook voorheen. Maar ik vind haar ook wel slapend in de paddock of bak.
Hooibak is wel nieuw en ze is verder wel rustig. Heb bij haar gestaan en wie weet gaat ze toch eieren voor haar geld kiezen als die andere 2 in de stal staan te eten en we ook voor de nacht alleen daar hooi hebben. ( Er ligt altijd wel ergens iets, maar het aanbieden doen we nu zo )