Gefeliciteerd eindelijk Mooi zo getekend. Hij lijkt een brilletje te hebben dus toch schimmel.?
mijnlieverd
Geplaatst: 27-03-18 00:00
Jeeeej gefeliciteerd Ellinora!!!!
pretty, wat een schatje is Rosie die van jou hebben qua uier nog wel ff te gaan .
maris, wat is ze mooi rond!
DL, zal Spook dan dit jaar toch eerder gaan?
Vullina, bij jou nog steeds niks?
Seven en AM wat zijn jullie veulens knap!!!
Ldenboer, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, bij deze dan nog gefeliciteerd!
Tinne, ze zijn beide echt knap!
Eagle
VrouwkjeS
Geplaatst: 27-03-18 00:22
Even een ego. vandaag een hele zware verlossing gehad hier (niet mijn merrie) veulen lag met teruggeslagen kop en op z'n rug maar na een half uur ploeteren toch eraf gekregen met 3 man trekken (merrie had geen weeën) en wonder bij wonder leefde hij nog! Merrie heeft veel bloed verloren en is er nog niet dus hard duimen vannacht! Zo heeft m'n verjaardag toch een beetje een vreemde wending gekregen maar ben ontzettend blij dat ik kon helpen en hoop dat moeder en kind het morgen nog doen. Is een knoeperd van een veulen en tijd om te verplaatsen was er niet vandaar deze manier van handelen. Er was zeker een dierenarts bij! Veel slaap zal k niet krijgen vannacht... Verder wacht k nog rustig af op mijn eigen Maiden en wens ik dat zijn absoluut niet zo'n horrorbevalling tegemoet gaat. Zag wel snel een veulentje voorbij komen. Gefeliciteerd!!
Jaaaaaa goedzo pepper! Het wachten waard, wat een knapperd
Eagle is ook knaaaaappp Zo'n bonte wil ik ook wel maar dat kan niet uit Giv want ik neem aan dat die van jou (beide?) splash zijn? Maar 4 hoge benen en een wit hoofd mag hier ook wel hoor
Gefeliciteerd Eilinora!! Daar was hij al! Mooi hoor
Haha Woogy, nee hoor. Maar ze kunnen niet voller, ze glimmen en alles staat op spanning. Behalve de merrie Merrie kreeg voorafgaande jaren weinig uier, dus dit is al heel bijzonder. We komen bijna in de lijst van langste drachten
Oh jakkes Vrouwke, dat is niet leuk.. Gelukkig lijkt het tot zover goed..
Wat heftig VroukjeS! (Desondanks gefeliciteerd met je verjaardag). Hopelijk komt de merrie erbovenop? Wat bijzonder dat het veulen het overleeft heeft.
Wat een mooi bruin veulentje zag ik voorbijkomen met een heel mooi wijs hoofdje.
En Eagle ook erg mooi. Ik hou wel van een donker oog in een wit vlak. Maakt het heel zacht.
Vrouwkje: zo lag mijn Mas ook op z'n rug met kop en voorpoot naar achteren. De mensen die erbij waren hebben hem gedraait met de veearts aan de lijn, snuitje naar buiten en in eerste instantie wachten tot Pris weer weeen kreeg, die kwamen gelukkig heel gauw weer op gang.