Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eydis schreef:Volgens mij is hij toch bezig geweest met zagen, die kettingen leken daarbij wel te horen als je google bekijkt. Nouja gelukkig dat de merrie het overleefd heeft!
Lijkt er trouwens op dat de eigenaar de cam aangelaten zou hebben, Marestare heeft hem volgens mij zelf uitgezet?
Cayenne schreef:Eydis schreef:Volgens mij is hij toch bezig geweest met zagen, die kettingen leken daarbij wel te horen als je google bekijkt. Nouja gelukkig dat de merrie het overleefd heeft!
Lijkt er trouwens op dat de eigenaar de cam aangelaten zou hebben, Marestare heeft hem volgens mij zelf uitgezet?
Nee, op Marestare hadden ze het erover dat hij iets anders aan het doen was daarmee, moet je even teruglezen.
zoekend76 schreef:Susan said the baby was breech and the vet tried to run it, but it just could not be done.
I think there was a worry about losing the mare, but the mare is going to be OK.
veulen is niet gezaagd!!!!!
zie boven
Maseike schreef:Zarah_L schreef:Ze kunnen de cam nog niet weer aan zetten, ze (mods van marestare) moeten eerst zelf bevestiging daarvoor hebben van de eigenaresse.
Raar als ze hem zelf wel uitzetten ?
zoekend76 schreef:sorry maar als het veulen eruit gezaagd is zal de eigenaresse dit niet wilen delen met iedereen op cam!
wat ik op Marestare begreep is dat hij met touwtjes probeerde het veulen te draaien omdat het stuit lag.
dat is denk ik wat sommigen hebben gezien als "zaag"
jessie34 schreef:wat verdrietig allemaal. gelukkig is de merrie er nog. wat is op MS begreep leeft de vader van het veulen ook niet meer. erg sneu allemaal voor de eigenaresse.
Citaat:Heather has left messages on owner's phone. Cannot turn cam back on without first talking to owner.
Citaat:heather needs to speak with the owner before nshe can turn the cam back on