[HK][Barncam] - Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2011 #1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: [HK][Barncam] - Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2011 #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:27

Erg verdrietig dat het veulen overleden is, maar gelukkig hebben ze de merrie kunnen redden.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:28

Volgens mij is hij toch bezig geweest met zagen, die kettingen leken daarbij wel te horen als je google bekijkt. Nouja gelukkig dat de merrie het overleefd heeft!

Lijkt er trouwens op dat de eigenaar de cam aangelaten zou hebben, Marestare heeft hem volgens mij zelf uitgezet?

edit: ik zie de update nu pas!Niet gezaagd dus oke.
Laatst bijgewerkt door Eydis op 13-04-11 00:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Zarah_L

Nog een update:

Susan said the baby was breech and the vet tried to run it, but it just could not be done.
I think there was a worry about losing the mare, but the mare is going to be OK.
Sussan is so sad becuase this being the last colt from her wonderful stallion...but she is so thankful that the vet was there and was able to save Chevy.

Marisje76

Susan said the baby was breech and the vet tried to run it, but it just could not be done.
I think there was a worry about losing the mare, but the mare is going to be OK.

veulen is niet gezaagd!!!!!
zie boven

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:29

Eydis schreef:
Volgens mij is hij toch bezig geweest met zagen, die kettingen leken daarbij wel te horen als je google bekijkt. Nouja gelukkig dat de merrie het overleefd heeft!

Lijkt er trouwens op dat de eigenaar de cam aangelaten zou hebben, Marestare heeft hem volgens mij zelf uitgezet?

Nee, op Marestare hadden ze het erover dat hij iets anders aan het doen was daarmee, moet je even teruglezen.

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:30

waar vond je dat eydis wil wel eens zien hoe ze dat doen hebben ze plaatjes op google ?
erg zielig allemaal gelukkig heeft de merrie het overleeft

Eydis

Cayenne schreef:
Eydis schreef:

Nee, op Marestare hadden ze het erover dat hij iets anders aan het doen was daarmee, moet je even teruglezen.

Ik zag het! Er was inderdaad verwarring over. Nouja doet er niet toe, gelukkig dat de merrie het overleefd heeft!

Zarah_L

Ze kunnen de cam nog niet weer aan zetten, ze (mods van marestare) moeten eerst zelf bevestiging daarvoor hebben van de eigenaresse.

Vue

zoekend76 schreef:

veulen is niet gezaagd!!!!!
zie boven

Er staat niet in of het veulen 'gezaagd' is (fijne bewoording trouwens :roll: ) maar als het veulen er niet uitgekomen is, dan moet het wel gezaagd zijn/worden. Dat is namelijk de manier om het dode veulen er uit te krijgen wanneer de merrie het er zelf niet uitgeperst krijgt. Gebeurt helaas wel vaker.

maaike_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:31

ahnee... dat kan dus nog best lang gaan duren?

Maseike

Zarah_L schreef:
Ze kunnen de cam nog niet weer aan zetten, ze (mods van marestare) moeten eerst zelf bevestiging daarvoor hebben van de eigenaresse.

Raar als ze hem zelf wel uitzetten ?

JoyCiej007

wel verdrietig omdat het voor haar dus ook een erg speciaal veulen was blijkbaar........
maar neem aan dat dat niet zal opwegen tegen het redden van het leven van de merrie.

cam lukt idd nog niet, zal wel even duren voordat dat weer aangesloten is, is misschien lastig oid?

Wendy_Komen

Erg jammer dat het veulen het niet gered heeft! Was er al bang voor...

Nu maar heel hard hopen dat de merrie weer 100% gaat worden!

Veulen zal niet gezaagd zijn, gezien de eigenaar dan niet de cam aan zou willen hebben om hem te laten zien.

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:32

sorry maar als het veulen eruit gezaagd is zal de eigenaresse dit niet wilen delen met iedereen op cam!
wat ik op Marestare begreep is dat hij met touwtjes probeerde het veulen te draaien omdat het stuit lag.
dat is denk ik wat sommigen hebben gezien als "zaag"

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:32

Maseike schreef:
Zarah_L schreef:

Raar als ze hem zelf wel uitzetten ?

maar de eigenaresse had doorgegeven dat ze de cam gewoon aan wilde hebben en houden, en dat hij nu weer terug aan moest, omdat ze het veulen toch aan iedereen wil laten zien, dus die bevestiging lijkt me nu wel binnen.

Zarah_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:33

Geloof dat de boodschap dat ze de cam graag weer aan wilde hebben via iemand anders was verlopen en dat de mods van Marestare het echt van haar zelf moeten horen?

Ik heb dit van Marestare zelf, maar weet niet zeker of ik het goed begrijp.
Laatst bijgewerkt door Zarah_L op 13-04-11 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

maaike_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:34

ja... ik ben blij dat de merrie het overleefd heeft..

hoop dat ze snel het beeld weer vrij geven,

Maseike

@ JoyCiej007 ow okeej ja dat had ik niet mee gekregen.
Heb niet bijgelezen, zat met een man die jarig is maar ondertussen zat ik op bokt :):)

Vue

zoekend76 schreef:
sorry maar als het veulen eruit gezaagd is zal de eigenaresse dit niet wilen delen met iedereen op cam!
wat ik op Marestare begreep is dat hij met touwtjes probeerde het veulen te draaien omdat het stuit lag.
dat is denk ik wat sommigen hebben gezien als "zaag"

Ja toen de cam nog online was wel ja, omdat ze toen het veulen nog probeerden te redden.
Ik weet niet of het gezaagd is, als ze het er helemaal uit gekregen hebben niet, als het nog in de buik zit wel. Maar aangezien ze weet dat het een overo hengstje is denk ik niet dat het nodig geweest is inderdaad. (gelukkig)

jessie34

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:35

wat verdrietig allemaal. gelukkig is de merrie er nog. wat is op MS begreep leeft de vader van het veulen ook niet meer. erg sneu allemaal voor de eigenaresse.

Nien1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:37

jessie34 schreef:
wat verdrietig allemaal. gelukkig is de merrie er nog. wat is op MS begreep leeft de vader van het veulen ook niet meer. erg sneu allemaal voor de eigenaresse.

Leeft die niet meer of zijn z'n ballen eraf? Dat kan natuurlijk ook...

Sneu hoor! Wel heel blij dat die mooie merrie gered is!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:38

Hengst was ook van dezelfde eigenaresse volgens mij, en hengst leeft idd niet meer. werd op MS ook gezegd dat veulen nu samen met z'n papa 'op de groene weide's kan samen zijn'......

Zarah_L: klopt, heb 't nu net ook gelezen, je hebt het wel goed begrepen, Heather van MS wil eerst echt contact met de eigenaresse hebben, en niet via iemand anders horen dat eigenaresse cam weer aan wil hebben. wel heel erg netjes allemaal!

Citaat:
Heather has left messages on owner's phone. Cannot turn cam back on without first talking to owner.

Citaat:
heather needs to speak with the owner before nshe can turn the cam back on
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 13-04-11 00:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:38

Leeft niet meer.

Zarah_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:42

Ik ga denk ik naar bed.. Morgen weer vroeg op. Hoop dat het goed blijft gaan met de merrie!!
Neemt iemand het nog op als de cam straks weer aan gaat eigenlijk?

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:42

Idd. zeker omdat ze het veulen graag aan iedereen wilt laten zien met toch ook volle trots.