Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stunning schreef:Hoi allemaal!
Ik heb hier al een poosje niet meer gepost.. Iedereen met de geboren veulen gefeliciteerd!
Ik zei toen ja dat Armani van die palomino hengst zou zijn.. Nou die eigenaar van die hengst heeft er nog een hengst staan en die heeft blijkbaar Donja ook een keer gedekt, alleen weet hij niet in welke periode dat was. Hij denkt eigenlijk dat het veulen van die andere hengst komt, omdat Armani waarschijnlijk groter word dan Donja en die palomino hengst kleiner is dan Donja. We zitten er dus aan te denken om een DNA test te doen, om het zeker te weten. Iemand hier ervaringen mee?
[F-AM] DNA test
marjolein88 schreef:stunning schreef:Hoi allemaal!
Ik heb hier al een poosje niet meer gepost.. Iedereen met de geboren veulen gefeliciteerd!
Ik zei toen ja dat Armani van die palomino hengst zou zijn.. Nou die eigenaar van die hengst heeft er nog een hengst staan en die heeft blijkbaar Donja ook een keer gedekt, alleen weet hij niet in welke periode dat was. Hij denkt eigenlijk dat het veulen van die andere hengst komt, omdat Armani waarschijnlijk groter word dan Donja en die palomino hengst kleiner is dan Donja. We zitten er dus aan te denken om een DNA test te doen, om het zeker te weten. Iemand hier ervaringen mee?
[F-AM] DNA test
jeetje hoe kan dat dan !!! niet echt nauwkeurig van de hengstenhouder ! welke hengsten waren het?
DNA test is niet zo moeilijk hoor. Gewoon haartjes van de mama en het veulen (met worteltjes) opsturen.
vanessakusje schreef:Conejo had jij ze zelf voorgebracht?
pretty schreef:lijkt mooi dichtgegroeid niet?
Neon wat een geluk dat ze al drachtig is zeg! Daar zat je dan ook niet op te wachten,lijkt me. Maar het kan dus altijd gebeuren.
Melody gefeliciteerd met de behaalde 1e premies!
Wat is Parousha dr veulen al groot zeg! Heb je fotos van hem helemaal?