hoe doen jullie eigenlijk de merrie's met veulen ontwormen
wil deze week ontwormen hier op stal.
pff ik ben trouwens dood moe
mijn zoon is vandaag toch erg lastig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melanie_h schreef:onley schreef:pff ik ben trouwens dood moe
mijn zoon is vandaag toch erg lastig
Zet hem op marktplaats zou ik zeggenGrapje
Hoe zit je trouwens deze week, ik wil op kraamvisite komen
stef schreef:Hij blijft leuk!
Hoe zit dit stamboek technisch Zitake? Gaan ze deze eventueel gewoon accepteren (mits verder goed) op een eventuele (hengsten) keuring?
onley schreef:hoe is het eigenlijk met de merrie van Sharani?
die is toch ook de 20ste uitgerekend?
inowa schreef:nee die is 11 februari uitgerekend...
zal vanavond eens gaan kijken hoe het met pepper gaat,zit nu zelf in den haag dus heb ze sinds donderdag niet meer gezien..
_Noor schreef:Ik heb het dekbewijs van het NRPS ook nog niet binnen. Jij wel Magic_Ice??
Mooie foto's hierboven. Merrie is inderdaad niet zo dik! En Adana kan gelukkig lekker buiten spelen
kitzbi schreef:Horsii/marliss
Ik zou voor peeps een full nemen
Kitzbi heeft altijd cob maar pas hem net aan dus zou ik full nemen voor het halster..
En gewoon veulen halstertje
geen shet dat is gelijk weer zo groot..
NkPrecious schreef:Hallo allemaal hierIk meld me ook weer even zo nu nog in de rustige periode
Dit jaar voor het eerst een merrie vroeg uitgerekend, ze is 2 maal gedekt, begin en eind maart, maar nu denk ik toch dat ze misschien wel begin maart heeft gepakt! Spannend dus
Laatst had ik al een overzichtje gemaakt in KS-ITP ( [KS-ITP] kleurverassingen 2011! Mountain horses - gangenpaarden) de bovenste merrie is dus degene waar ik nu druk mee ben
Ik zal morgen even een foto'tje maken van haar actuele status
Daarnaast gelijk een groot dilemma, omdat ze eind maart dus voor het laatst gedekt is, dacht ik de laatste week van januari nog wel naar texas te kunnen, maar heb nu zware twijfel omdat zowel haar veulen als haar uier actief is, haar banden dagelijks wat verschillen in sterkte/slapte (net hoe je het zien wilt)
I know bij een eerste veulen kunnen de verschijnselen bij proefdraaien ook wel voorkomen, en dan is volgende week alles weer rustig (wat ik eigenlijk hoop, dan kan ik enigszins rustig weg)... We zullen zien!