Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yashilha schreef:Frenia wat is de tweeling gegroeid zeg!!!!!!!!!!!!
Lekkere dingen zijn het hoor
Cindybijl misschien was ze opzoek naar augurken![]()
Nee grapje het zou wel lekker voor haar zijn als ze nu een box kreeg
Veel succes met vragen vanmiddag
odique schreef:Ik had nog een paar vraagjes aan jullie:
Waar kan je zo’n SOS-kit kopen? Is dit speciaal voor bevallingen?
Hoelang van te voren doen jullie het birthalarm om? En hoelang van te voren moet je reserveren hiervoor? Ik wil zo’n ding gaan huren maar overal staat bij dat je op tijd moet zijn met reserveren omdat het zo hard gaat. Maar dan moet ik natuurlijk wel weten vanaf welke datum ik hem wil gebruiken.
Weten jullie misschien een adres in Noord-Holland die dit verhuurd? Ik heb op internet gezocht (nou moet ik zeggen dat ik hier niet echt goed in ben) maar dan krijg ik allemaal adressen aan de ander kant van het land.
Suelza schreef:Hmmm.. voor Vicky zijn we ook alweer bezig... MAar ik ben er nog niet helemaal zeker van. Ik twijfel momenteel aan mijn keuze, nu ik het veulentje heb gezien.
odique schreef:@ cindybijl: de schade valt gelukkig nog mee. Waar staat ze nu in dan? Boeren en praten... succes
Nicole288 schreef:TabeR: Een merrie scheurt niet altijd uit. Een merrie die dichtgezet is laat je op tijd weer open maken. Een merrie die dichtgezet was en na het veulenen niet opnieuw gedekt wordt kun je open laten, maar als je haar weer dicht laat zetten zuigt ze geen lucht aan en dat lijkt mij persoonlijk altijd prettiger. Ik ken ook verschillende mensen die hun sportmerrie dicht hebben laten zetten terwijl er niet mee gefokt werd, omdat ze er last van hadden.