Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer. Zal vandaag overdag ook mijn best doen hoor! Hon heeft ardino ook overdag gekregen, misschien is het deze week mode of zo
je weet nooit.

)
) is ontzettend beweeglijk! Je ziet haar buik regelmatig bewegen en we kunnen het veulen goed voelen, zowel naast als op Umeda.
!
!
Gefeliciteerd Sjoert!! Het is echt een prachtig veulen!
Ik hoop voor je trouwens dat ze eerder komt! 

, wie het 1ste zijn veulen uitpoept 
. Maar ja, wat valt er te winnen?
Haha, misschien doet Djesseka ook wel mee?!
. Ik weet nog van toen ik nog op een stal werkte, een merrie beviel en de volgende dag beviel de merrie naast haar ook opeens, terwijl die nog niet uitgerekend was
.
. 
Tinne schreef:Dat is idd wel extra stimulans. Ik weet nog van toen ik nog op een stal werkte, een merrie beviel en de volgende dag beviel de merrie naast haar ook opeens, terwijl die nog niet uitgerekend was
.
parouscha schreef:Tinne ook ff de nieuwste dikke foto's plaatsen, dan kunnen ze het ff inschatten.
Mijn merrie moet 18 juli

nu is de tij prachtig weertje kortom idiaal duim mee voor vancht irene: zelfde verhaal
jasmijn een flinke winkelhaak in haar vulva en een merrie van de andere wei een klap gehad op haar achillespees dus gaat lekker hier!
.
I don't know! Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik schoon had gemaakt met een babydoekje, maar heb het IRL helemaal niet gezien.. dus ja, waar het aan ligt? Ik denk aan de foto
.
!