Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luna2006 schreef:Net een artikel gelezen wat voor de belgische fokkers onder ons wel interessant is!
Je mag je merries met corona gewoon nog laten insimineren.
https://equnews.be/overig-nieuws/wat-me ... PHcsTEyoLo
cp112 schreef:Ik heb gisteren gauw de schimmel maar 't station gebracht voor KI. Denk je zal zien dat ze savonds afkondigen dat 't niet meer mag dus gauw erheen
Ze zat tegen hengstigheid aan gelukkig dus kwam mooi uit.
Mooie locatie overigens. Oude stekje van Roelofs zitten ze nu![]()
Alleen zo zonde, mega veel land, prachtig omheind. En geen paard dat buiten staat...
Hopelijk kan Fief gauw geinsemineerd en dus vlot weer thuis de wei in
BlackBeautyZ schreef:Heeft iemand nog tips voor als je merrie een grote kans heeft op een Red Bag Delivery?
ik ben zojuist bij mijn buurvrouw langs gegaan, haar merrie had afgelopen nacht een veulen gekregen. ik heb even de nageboorte mogen voelen hoe ''taai'' het is.. ik twijfel of ik een bot of scherp voorwerp bij het geboortepakket leg..
jolandje schreef:BlackBeautyZ schreef:Heeft iemand nog tips voor als je merrie een grote kans heeft op een Red Bag Delivery?
ik ben zojuist bij mijn buurvrouw langs gegaan, haar merrie had afgelopen nacht een veulen gekregen. ik heb even de nageboorte mogen voelen hoe ''taai'' het is.. ik twijfel of ik een bot of scherp voorwerp bij het geboortepakket leg..
op advies van een bekende fokster heb ik altijd een houten pollepel in mijn kraambox zitten, de stompe kant kun je gebruiken om in het " oog" te steken, dan kun je ook niks beschadigen