Iedereen met veulens gefeliciteerd. Ik hou jullie niet meer bij hoor, vanaf vrijdag avonddienst en zo weer en daarvoor peep dan kan ik jullie niet meer bijhouden.
witteke vandaag op 327 dagen, foto is van gisteren.
witteke en heidie zijn drachtig van brijol, een gra hengst. heidie is nog niks aan te zien. witte zal de komende dagen ook nog niks doen denk ik maar je weet nooit. ik waak ook liever te lang als telaat. ze staan toch aan huis en met birthalarm en cam, dus ik hoef er niet uit. vannacht alleen alarm om 4 uur dus het is te doen.
flying dutchman is echt geweldig mooi!! ook andere lieve veulens geboren, en een hoop uier waar we jaloers op mogen zijn!
ook ellende zie ik sterkte met de vriendin en de haf!
Ik vind brijol zo gaaf,daar zou ik ook nog weleens een veulen van willen
KootMiraDrum
Geplaatst: 10-04-11 09:30
YSR1971 schreef:
Heb donker haar, maar ben toch erg . Hoe kun je bokken op je foon dan? Heb net nieuwe, kan nu ook internetten, maar verder dan e-mail kom ik niet geloof ik.
het zal nog niet voor vandaag zijn denk ik, maar ze kunnen ook maar zo veranderen. snoevie, heb je tempo al gezien? die is alleen iets forser.
Miepp
Geplaatst: 10-04-11 09:46
Gefeliciteerd Manubres! Wat een schatje!
Mooi buikje Cynthia!
Alice01, gefeliciteerd!!
Pascalefjord, jouw merrie heeft een goeie buik zeg
Paint_Lover
Geplaatst: 10-04-11 09:55
Goedemorgen!
Geveuliciteerd Alice! Ben benieuwd naar de foto's.... Ook een mooie naam!!!
Hier weinig verandering, uier vult gestaag, kling staat wat open en lijkt wat langer, staart ligt erop en kan plat en Chennai heeft het wel gehad... Als je haar buiten zet op de wei (zover als we het nog n wei kunnen noemen...) dan sjokt ze nog wel wat rond maar ook niet veel, als ik haar op de paddock zet sjokt ze naar haar vaste stekkie (achteraan) en blijft dan daar staan net zo lang tot ik het welletjes vind en haar weer binnen ga halen.... Zal straks voor de zekerheid maar eens even naar de mening van de staleigenaar (of eigenaresse) vragen aangezien die al jaren fokken en ik Chennai toch niet helemaal vertrouw....
Vandaag zit ze op 315 gerekent vanaf de laatste dekking, dus nog 5 dagen tot ze op de lijst mag
zoo even bijgelezen...!! leuke fotows zag ik voorbij komen
@Horsii & Marlis: wat goed van Kyra..!! ze kan nog meer dan bo kon op vierjarige leeftijd haha echt fijn zeg, ben ook erg benieuwd naar haar hihi... bijna dinsdag
mijn merrie heeft vannacht heerlijk geslapen en staat nu te snoezelen in de wei, vannacht ga ik wel weer waken, ze laat niet lang meer op zich wachten zegt mijn gevoel!