Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jennyk schreef:zeg dames de lijst begint wel errug lang te worden! Jullie moeten nodig eens gaan praten met je merrie's hoor! (en dan vooral de top 10 die moeten er onderhand wel eens uit kunnen!)
Mijn bestand begint al te mopperen dat ik op moet delen
Neonlight schreef:Nou KMD, goed nieuws voor je, Neon zat ook op 7 vandaag. Linkerspeen wel, rechter heb ik niet geprobeerd, moet echt veel moeite doen om een paar druppels te krijgen, en eigenlijk heb ik altijd de linkerspeen gepakt. Uier is nog niet vol, kling blubbert ook nog niet, duurt dus nog wel even. Dus Jenny, Neon blijft nog wel even op je lijstje staan.
uletje schreef:Hoe kan het zijn dat die refractometer elke keer andere waarden geeft?? Is dat omdat de melk van de merrie veranderd?? Bij welke waarden zouden ze moeten bevallen dan??
Neonlight schreef:Neon staat 10 km verderop, kan haar dus helemaal niet in de gaten houden, maar zoals ze nu is is dat ook absoluut niet nodig.
_Marlijn schreef:Gem: Wat een uier! Spannend!Hahaha.. Grapje.
Athlete schreef:Hoe zit het bij jullie merries met de tijd? Zijn ze eerder of later dan de uitgerekende datum? Precies op tijd? Mijn merrie is in principe pas eind mei aan de beurt, maar ze begint nu al te veranderen... De arme schat komt amper haar box uit, zo zwaar is ze. En als het veulen per ongeluk aan een kant ligt, valt ze bijna om en dit is echt niet overdreven!!
Hoe zit het verder met de verdeling hengsten/merries dit jaar? Heeft iemand dit in de gaten gehouden?
Dank alvast voor het meedenken!