Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
potverdikkie schreef:hoeveel moeten er eigenlijk nog?
inma schreef:Hier was ik!wel weer gelezen de afgelopen dagen, maar niet gereageerd. Alleen bij dribbelkont een veulen geboren toch? Gefeliciteerd! Rustig geweest de afgelopen dagen.
Bij Indra begint de uier toch weer vol te lopen, na 2 weken geen verandering gezien te hebben. Spannend! Ik hou der nu maar extra goed in de gaten.
Vanmorgen de (stal)kat naar de DA gebracht om te steriliseren. Vindt het aan de ene kant wel jammer, want ze gaf hele mooie katjes. Maar ja, ze is nu 2 en heeft al 17 katten op de wereld gezet. Dan kan niet goed zijn. Dus het moest er maar van komen, ben net gebeld door DA dat alles goed is gegaan.
Richtje schreef:potverdikkie schreef:hoeveel moeten er eigenlijk nog?
Euhm... goede vraag
potverdikkie schreef:ik denk dan wel meer, want de mijne staan nog eens op dat lijstje!! (late veulens hihi).
Heb wel het idee dat er vanmiddag een merrie begint met kegelen...
hiboune schreef:09-06
Sjoert: Wenonah 343
Destiny: Firenza 341
Jessje: Gonnie 339
Bel91: Isabel 337
Adhira: Adhira 335
Michelle: Toverla 334
Wodile: wodile 329
Marlijn: Missy 327
Inma: Indra 324
Richtje: Vivian 324
besita schreef:Volgens mij heb je nog een hele tijd te gaan Richtje ..
potverdikkie schreef:heb geen idee of wenonah het is haha.
alleen dat er wel 1 gaat kegelen, vertel mij maar wie?. Ik heb zo het idee dat er vandaag/ vannacht 1 geboren gaat worden.
Nee, is geen gokwerk.......
inma schreef:http://hemel.waarnemen.com/moon/moonphases_2008.html
18 juni is het weer volle maan. Dat vind ik een mooie dag om te bevallen voor Indra!
Richtje schreef:potverdikkie schreef:ik denk dan wel meer, want de mijne staan nog eens op dat lijstje!! (late veulens hihi).
Heb wel het idee dat er vanmiddag een merrie begint met kegelen...
Wenonah mag nu wel eens toch