Nou daar komt ie opnieuw!
Faniek schreef:@ odique Lastige keus. Voors en tegens afwegen

Ze ziet er behoorlijk rond uit en nu al een uiertje ze is er vlot bij

Het is natuurlijk een beetje zucht, maar toch ze zijn groter dan normaal.
Nicole288 schreef:Odique: mooie merrie zeg! Leuk die vergelijkingsfoto, wat een verschil!
Als je nu vast verhuisd kan ze er aan wennen en nog wat vacht bij maken. Dat ze dan lekker veel plaats heeft is ook wel wat waard natuurlijk.
Dankje
, Ze is nu helemaal uit proportie, ik hoop dat ze na de bevalling haar oude vorm weer terug krijgt. Ik denk ook dat ik het wel doe. De schapen die moeten bevallen gaan ook eind maart onder het afdak (en die nemen nogal wat ruimte in beslag). Dus ik kan haar op zijn vroegst pas 2 weken voordat ze is uitgerekend hier neerzetten.
@ Harinaatje: Gefeliciteerd!
@ Ijsklontje: Gefeliciteerd, lijkt op mams zo te zien!
@ Rianne: Gefeliciteerd met je mooie zoon! Ik vroeg me ook af hoe je zijn naam uitspreekt?
@ Danique: Gefeliciteerd, wat is het geworden? Jammer dat je het gemist hebt.
@ Odessa: wat is mok toch vervelend, heb je al een beter middeltje gekregen?
@ Hinata: Hoe komt jouw merrie aan een gebroken kaak? Heeft ze een trap gehad?
Ik had nog een paar vraagjes aan jullie
:
Waar kan je zo’n SOS-kit kopen? Is dit speciaal voor bevallingen?
Hoelang van te voren doen jullie het birthalarm om? En hoelang van te voren moet je reserveren hiervoor? Ik wil zo’n ding gaan huren maar overal staat bij dat je op tijd moet zijn met reserveren omdat het zo hard gaat. Maar dan moet ik natuurlijk wel weten vanaf welke datum ik hem wil gebruiken.
Weten jullie misschien een adres in Noord-Holland die dit verhuurd? Ik heb op internet gezocht (nou moet ik zeggen dat ik hier niet echt goed in ben) maar dan krijg ik allemaal adressen aan de ander kant van het land.