Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

,hoop gewoon dat als ik straks aankom,hij er lekker sterker uit ziet en ik hem nog es zelf zie drinken! Ik ga de merrie dan nog es melken om haar productie op peil te houden en een flesje proberen bij te geven aan het veulen,en dan moet ie de nacht zelf door...(worden wel es gecheckt hoor,schoonpa moet toch opstaan voor de schapen,die willen niet lammeren ook
) 

Ze zou kunnen wachten op de baas, die komt morgenavond laat thuis, maar hoe ze er nu bij loopt was ik niet blij met een uier zo strak nog een dag.

Daarna was ze wel weer heel lief en ging ik winterhaar van dr hoofd afplukken
Faline schreef:We zijn net wezen kijken. Goede nieuws was dat hij vandaag niet meer achteruit gegaan was.
De dierenarts daar dacht nu aan een zwakke plek in de darm, door (gedeeltelijke) afsluiting van een bloedvat, een soort van (blinde-)darminfarct. Meestal heeft dat met worminfecties te maken, maar daar was bij hem geen sprake van.
Morgen zouden ze gaan proberen om weer wat meer hooi te geven en als dat goed gaat zondag verdubbelen. Verder dus weer afwachten nu.