Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beterschap Dana
Nouran gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Maar ik geloof je op je woord dat Friet nog meer een gehaktbal is geworden sinds de laatste keer.
Tssss, werk je bij een grote multinational op computergebied en heb je dus wel een oude afgedankte compu onder je bureau staan die sommige foto's en veel filmpjes gewoon niet aan kan 

alle kippen op een stokje! Wat hangt er een buik onder Fleur! Daar is Fayette dan nog bescheiden bij! Flinke uier ook... het lijkt erop dat Fleur niet de 340 dagen gaat halen 

Die na het bezoek van de DA geen kleine grote stoere hengstkereltje meer is maar dan een kleine grote stoere ruinenkerel
(hoop dat ze het niet waagt om tijdens de hengstenshows zaterdag of zondag dr kind eruit te poepen) Dat zou toch wel heeeeel erg gemeen zijn
scheetje zeg 
ow nu willen jullie weten wat mijn piet heeft gedaan 
nog steeds zwanger.. maar de spenen gaan erg veranderen.
Super dat alles goed is gegaan met de bevalling van Indian! Gelukkig niks geen benauwdheid! Proficiat met je merrietje! Ben erg benieuwd naar foto's!
En ook met die van kroket!
Heeft hij al een naam?

Neonlight schreef:Flettie, wat gemeen ben jij zeg....
Ben niet gemeen hoor! Alleen erg praktisch denkend
2 jarige Shethengst samen met een (straks niet-drachtige) Tinkermerrie kan best wel eens ongelukjes opleveren. En zulke ongelukjes wil ik liever voorkomen 
............ Neh, laten we maar niet doen
Hoewel, ik ben ook wel gemeen.....als ik ga schouwen pak ik ook 1 van onze hengsten, degene die het dichtste bij is is de klos. Tja, en op het moment dat ie er bijna op zit er weer aftrekken....

Hij helpt ook altijd erg graag het vrouwtje tijdens het stront scheppen:
Ik ben even werken,en jullie kleppen bijna een hele pagina vol!
naar euro disney.. en vrijdag avond weer thuis Fleda schreef:Hahaha,
Loolapelooza
heeft hetzelfde probleem als ik! Ben gelukkig niet de enige! De vorige keer was jou merrie ook drachtig toch?Of zit ik me nou ernstig te vergissen? In 2004! 8 en 9 maanden drachtig dus, schiet al aardig op! Die schop ziet er wel super gaaf uit! Ik krijg het maar niet gefilmd, mijn Beeb heeft camera vrees! Als ik de camera pak stopt het..zo raar...
![]()