Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolandje schreef:gefeliciteerd nieky met je mooie veulen![]()
die ademspray, hoe gebruik je dat? ik moet het ook nog maar ophalen denk ik, het schijnt soms nodig te zijn
Balko schreef:Hoe reinigen jullie jezelf alvorens je gaat voelen of t goed ligt?
Kendra schreef:Onze Cherie (drachtig van New Pleasure) moet nog meer dan een maand - we hebben bijna nooit zo laat een veulen, wachten duurt wel lang. Ik vond haar een paar weken wat sloom maar nu er eindelijk wat gras groeit en ze weer op de wei staat in plaats van alleen maar in de paddock, gaat het een stuk beter.
Ik ga weer volgen, kom maar op met de mooie plaatjes!!
jennyk schreef:Kendra schreef:Onze Cherie (drachtig van New Pleasure) moet nog meer dan een maand - we hebben bijna nooit zo laat een veulen, wachten duurt wel lang. Ik vond haar een paar weken wat sloom maar nu er eindelijk wat gras groeit en ze weer op de wei staat in plaats van alleen maar in de paddock, gaat het een stuk beter.
Ik ga weer volgen, kom maar op met de mooie plaatjes!!
Hier precies hetzelfde, Picture was ook weken loom, nu ze 24/7 buiten staat loopt ze weer lekker rond te racen. Maarja, ik wil haar toch op stal hebben voor het veulenen.
Fotsy: ik heb de ademspray besteld bij agradi afgelopen donderdag en was er gisteren (stond bij apotheek voor runderen)