Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cioccolato schreef:Uh ik heb m alweer een aantal jaar. Moet ik nakijken.
Hier geen last van de verbinding. Heb wel een versterker voor de WiFi er pal naast geïnstalleerd op stal. Dat heeft de verbinding wel verbeterd. Aangezien we achteraf wonen. En we missen glasvezel
MizzMontana schreef:Hier wel sinds vorig jaar glasvezel en dat gaat perfect. Maar we kwamen dan ook van 8mb download en 0,5 MB uploaddus kon niet slechter worden.
Denneboom, je hebt geen sd kaart nodig om live te kijken. Alleen als je wil opnemen geloof ik, maar dat heb ik niet goed uitgezocht.
cp112 schreef:Hier Bascom systeemkan er totaal 10 camera's op aansluiten geloof ik.
sannahtris schreef:Hier weer even een update
Merrie laat het al veel beter toe alleen moet ik er wel naast/bij staan en even een grote mond geven als ze gemeen wilt doen ik heb het idee dat het erg gevoelig is en is nogal pittig mannetje blijven nu zo gewoon doorgaan en als ik hier moet blijven vannacht doe ik dat! Ook is het haar eerste veulen en weet ze misschien niet zo goed?
Nu het volgende veulentje ligt in dikke pak stro maar trilt wel wat is dat van de kou? Da al gebeld die belt straks terug voor de rest is drinken rennen slapen hij is heel nieuwsgierig en echt niet bang
sannahtris schreef:7Hier weer even een update
Merrie laat het al veel beter toe alleen moet ik er wel naast/bij staan en even een grote mond geven als ze gemeen wilt doen ik heb het idee dat het erg gevoelig is en is nogal pittig mannetje blijven nu zo gewoon doorgaan en als ik hier moet blijven vannacht doe ik dat! Ook is het haar eerste veulen en weet ze misschien niet zo goed?
Nu het volgende veulentje ligt in dikke pak stro maar trilt wel wat is dat van de kou? Da al gebeld die belt straks terug voor de rest is drinken rennen slapen hij is heel nieuwsgierig en echt niet bang