Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar toch...ben er niks gerust in en ik kan zeker niet genieten nu!!! En ik was zo blij dat alles goed gegaan was! Diane_Basje schreef:Succes Pretty, hopelijk valt het mee en kun je snel van de nieuwe kleine genieten.
Edit; heb zitten twijfelen dit te plaatsen, wil geen paniek zaaien voor niks, maar het eerste wat in me opkwam was Dummy veulen. Heeft hij wel aandacht voor zijn moeder? Sorry als ik je voor niks overstuur maak, hopelijk is de dierenarts er snel. Succes
...als het iets kan betekenen,wij hadden verleden jaar de stal vol droes,ook onze hengst heeft koorts gekregen en is matig ziek geworden,dat was ook in april,net begin van het dekseizoen. Midden mei moest hij dekken en alles is toch netjes drachtig geworden.
hopelijk komt de DA snel... nog een klein uurtje wachten als ik dit typ.
Hij is op de kliniek in goede handen... maar ja wonderen verrichten kunnen zij ook weer niet. Dus ik hoop dat hij snel opknapt met de antibiotica en ontstekingsremmers en dat er niks ernstigs/ongeneesbaars achterweg komt.