Gefeliciteerd met de veulentjes!! Succes voor de wakers!! Verder nog foto's gezien van enorme buiken en dikke uiers!
Sorry voor iedereen waar ik niet op antwoord, heb net een hele fijne dag achter de rug en die het niet echt zitten alles bij te lezen. Ben echt zoo moe!
Heb even gezocht op Frummel, daar lijkt hij wel op inderdaad! Alleen hebben wij dan het ponytype ervan, haha!
Of het een blijvertje is durf ik niet te zeggen. Er is al veel interesse in hem en hengsten kunnen we hier op stal niet houden helaas. Maargoed, zover is het nog niet, eerst de veulenkeuring maar afwachten, daar gaat hij zeker heen!
Nog niet alles bij kunnen lezen. Vandaag een rare en nare dag gehad. We hadden onderlinge wedstrijd bij de manege (tegen een andere club) en omdat manlief en ik dat organiseren, foto's nemen en de kantine doen, waren we al vroeg daar. Eerst gevoerd bij stal, nog geen poep bij de pensionhaf.
Bij manege boel op gang geholpen en rond ½10 belde eigenaresse van de haf dat ie gepoept had! Blij en tranen en helemaal alleen, dus manlief gauw terug naar stal, ik iemand anders in de kantine geparkeerd voor alle mensen. Heb ik ondertussen andere stalgenote aan de lijn, mijn vriendin met wie wij samen de stal runnen, zegt ze ineens dat ze heel erg hoofdpijn krijgt en me straks terugbelt.
Tien minuten later belt manlief mij, dat dochter van vriendin heeft gebeld (ik had gemeld dat hij weer naar stal ging) en dat het niet goed gaat met vriendin, hij direct erheen en ambu gebeld, ze was zo raar. Haar man was op een van de Waddeneilanden aan het werk, nam telefoon niet op, die heeft hij laten ophalen door de politie. Direct naar ziekenhuis, blijkt ze een hersenbloeding te hebben.
Ik heb min of meer op de automatische piloot de wedstrijd doorgedraaid (45 kindjes) en ondertussen werd vriendin nader onderzocht. Ze is bij bewustzijn gebleven en heeft geen uitvalsverschijnselen oid, dus ader kan waarschijnlijk dichtgebrand worden, anders moet er drain aangebracht worden. Vooruitzichten zijn gelukkig niet slecht. Heb haar inmiddels ook zelf weer gesproken.
Pensionhaf doet het na poep van vanochtend helaas niet beter, staat nu aan het infuus.
Sorry voor het lange verhaal, even fijn om van me af te schrijven. Wat een idiote dag... Ben heel blij met het kordate optreden van mijn "staldochter" (koosnaampje) en van mijn man!
YSR, wat een verhaal... Een opeenstapeling van nare gebeurtenissen. Sterkte en ik hoop dat je vriendin en de pony snel beter gaat!
Zilvermoon
Geplaatst: 09-04-11 20:50
Jeetje YSR1971! Wat een dag zeg!! Gelukkig lijkt t goed te gaan met je vriendin! Lijkt me flink schrikken.. En wat balen dat de haf nog niet beter word.... Sterkte!
Jeetje YSR dat is me een dag.. hoop dat alles snel beter gaat..
Heb even jullie hulp nodig: Vanmiddag toen ik op stal kwam zat er veel hars aan Fab der spenen.. Nu ging ik 8 uur later kijken en zat er geen hars meer aan.. Nog wel een flinke uier.. Wat zouden jullie zeggen/doen? Word er echt beetje crazy van.. En inderdaad.. weet niet wie het vroeg.. fab is der dagen van 2 jaar terug aan het inhalen denk ik haha.. Ben zelf ook door de stress helemaal kapot en hoop gewoon dat het er snel is en alles goed gaat.. Ben ook echt super moe,slaap slecht en noem maar op..
Zelf heb ik er nog niet zo'n last van,Ravina heeft nog geen hars en is de rust zelve
laffayette
Geplaatst: 09-04-11 21:18
pfff wat een verhaal, sterkte!!
Ik ga zo proberen Lorena van de weide te halen, want tja ze loopt voor de aller eerste keer van me weg Zou ze dan toch deze nacht haar veulen krijgen?? ben benieuwd...
Dela
Geplaatst: 09-04-11 21:23
jeetje YSR, wat een verhaal, sterkte ermee!!
Wauw ik vind flying dutchman leuk
Mijn merrie is nog aardig rustig, maar het hars, begint witachtig te worden en het veulen trekt meer naar achteren.. Straks nog een ronde kijken! Merk aan mijzelf dat in onbewust heel opgewonden ben, hahaha! ben zo benieuwd wat ze ervan gemaakt heeft!!
Laatst bijgewerkt door Dela op 09-04-11 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt