hier niet zo veel nieuws

ik heb nog maar weer eens contact gezocht met de hengstenhouder, die geeft helaas geen antwoord, we vermoeden toch dat ze van een eerdere inseminatie drachtig is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ijsklontje schreef:nogmaals is maar zelden nodig en voor je gaat voelen, kun je beter eerst een keer je merrie in de benen helpen en laten stappen dan doet de zwaartekracht namelijk ook een hoop. En daarbij als het niet wil vlotten ALTIJD de dierenarts bellen.
cindybijl schreef:Ravita vandaag de hele dag op stal gestaan, ivm het superslechte weer. Ik check altid dr uier even, wat nu nog niks voorsteld, heeft ze zowaar wat zucht voor het uier!
is dit niet te snel?
suffie schreef:cindybijl schreef:Ravita vandaag de hele dag op stal gestaan, ivm het superslechte weer. Ik check altid dr uier even, wat nu nog niks voorsteld, heeft ze zowaar wat zucht voor het uier!
is dit niet te snel?
Je geeft zelf aan dat ze de hele dag op stal heeft gestaan. Bij Danielle is het uier nu ook mega, nu ze bijna de hele dag binnen is geweest. Normaal zakt het zucht wat weg, als ze buiten heeft gelopen. Danielle had al heel vroeg zucht, ik denk zo'n maand voor de uitgerekende datum, nu dus 6 weken geleden![]()
Nyckle schreef:Welk ontsmettingsmiddel gebruiken jullie trouwens altijd met de geboorte? (mits nodig is)