Mijn merrie hoeft natuurlijk voorlopig ook nog niet hoor.
In ieder geval veel succes gewenst vannacht.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sassen's Catwalk
Mooi buikje ook!
vind haar nu net een hangbuikzwijn
Best wel lelijk zo'n dikke buik, ik heb mijn merrie toch liever mooi slank
Maarja, voor een mooi veulen moet je altijd even wat over hebben, he? Ben allang blij dat ík niet met zo'n buik hoef te sjouwen
sallysuiker schreef:Ambie: gefeliciteerd met je veulen!!!!!!!!!
En vanacht komt de babyboom? nicole288, hiboune, amandake, dreeke? ( ik vergeet vast iemand!)
Ik wens alle wakers heel veel sterkte en ik hoop op veulentjes morgenvroeg!

Maseike schreef:sallysuiker schreef:
En vanacht komt de babyboom? nicole288, hiboune, amandake, dreeke, Maseike, jennyk? ( ik vergeet vast iemand!)
Ik wens alle wakers heel veel sterkte en ik hoop op veulentjes morgenvroeg!
Sluit mij hier bij aan alleen voeg nog 1 naam toe jennyk

JoyCiej007 schreef:Wordt haar 5e veulen... Hopen nu éindelijk eens op een merrie, we hebben al 4 hengstjes gehad...
Onze merrie heeft ook ALLEEN maar hengstjes gekregen in haar carriere (ook van verschillende vaders, die daar uiteindelijk toch de verantwoordelijken voor zijn
)
hiboune schreef:mooi beesie hoor!! worden de weke kootjes al minder?

hoe krijgen ze he tvoor elkaar 

nu Gino weg is kan ik wel wat afleiding gebruiken
denk ik
Moet Gon dan op 15 mei in de lijst of 5 juni?

) èn opgeladen batterijen, is het donker
De harsjes waren ook verdwenen, dus een uierfoto komt morgen wel.
Denk ook wel dat die kootjes na verloop van tijd wat bijtrekken.. als je nagaat hoe 'opgevouwen' die zitten soms in de baarmoeder 
Naja, hopen kan geen kwaad, wij hopen al járen, maargoed, ik hou het ook zeker in mijn achterhoofd dat het ook dít jaar weer een hengst kan worden... Maargoed, je weet maar nooit. Deze hengst (weet zo even niet de naam meer uit mijn hoofd, erg he?
) hebben we nog niet eerder gehad, dus misschien geeft hij wél een xje, ipv. een ytje 
Daar ligt vast en zekers een mooi veulentje te wachten tot ie er uit geperst word

Het gaat dus niet echt lekker en ik heb nu erge last van mijn nek en arm (en nog steeds de oren)