@faniek de eerste jaren heb ik echt het nodige met dr te stellen gehad maar inmiddels kan ik me niet voorstellen zonder! Behalve knap is ook ze ook nog SUPER lief!
Nog precies 30 dagen te gaan!
Ze krijgt al beetje punt kontje.
Hij of zij zal nog wel even blijven zitten maar record lang dragen zal niet gaan zetten *gelukkig*..
Setteli gefeliciteerd! Wat fijn zo overdag Die bles
Cio het is ook een hele opgave die namen, ze lopen er toch hun hele leven mee Wil je nog iets specifieks? Ik kwam Supernatural tegen van de week, vond ik heel leuk.
Cynthia je ziet wel duidelijk verschil in kleur Ik ben absoluut geen kenner, maar hij is wel echt prachtig! Zeker succes voor jou, met kiezen tussen de knappe mannen.
Kabayo daar is de papa voor volgend jaar. Wat fijn dat hij naar jou mag komen om te dekken.
wow Moner dat is echt een heus uier!
Goldenarrow is dit nu het laatste veulen wat je verwacht? Of heb je er nog meer? Wel fijn als een show zo dicht bij huis is.
CP dat schiet ineens op met de verrassing.
Olga toch weer voorzichtig goed nieuws. Ik blijf duimen! Het klinkt goed dat ze toch weer een beetje eet.
Mer 10 dagen lekken al. Jij hebt je ogen waarschijnlijk ook open met stokjes. Balen dat je niet weg kunt van het weekend.. Hopelijk komt het veulentje er snel aan.
Havanna had vanmorgen een nog voller uier dan gisteren. Ze begint nu echt wel door te vullen. Dus vandaag mijn eigen DA een berichtje gedaan en woensdag komt ze haar open zetten. Ik werd er een beetje onrustig van om nog langer te wachten.
lovejouuuIB
Geplaatst: 11-04-22 16:55
Gefeliciteerd Setteli! Prachtig veulen en wat een fijn tijdstip!
Olga voorzichtig positief weer! Ik duim heel hard voor je dat dit zo doorzet!
Hier nu op dag 313 Vanochtend iets harsjes Nika is er klaar mee. Staat al de hele dag wat te puffen in de paddock met een druk veulen in dr buik.
Ik zoek niet exht iets specifieks. Het moet bij het veulen passen. Daarom heb ik ook geen lijsten of namen op voorhand. En misschien maakt het juist moeilijker? Ik heb in ieder geval de letter van het kwpn, dat is een begin elk jaar
Kabayo
Geplaatst: 11-04-22 17:04
Gefeliciteerd setteli! Knap veulen!
Olga voorzichtig positief. We blijven duimen hoor! Tot de duimen er af vallen
LovejouuulB arme merrie. Nog eventjes. Ze kan de dagen aftellen. Ze is wel heel mooi rond!
Yvk ja heel fijn! Scheeld weer merrie met veulen verhuizen. Begrijpelijk hoor om haar open te zetten!
Ketly ooit komt het hihi. Snap dat je ongeduldig bent!! Uier lijkt wel nog veel voller te kunnen
Melissa wow wat is ze prachtig. Hele mooie kleur zo! Wat is ze het winterhaar ook snel kwijt geraakt
Ik zag nog wat vragen. Hengst is inderdaad bij mij thuis om te dekken. Het is voor de hengst de eerste keer. De eigenaar is er wel bij de eerste keer. Hij mag hier blijven tot Zilver drachtig is gescand! Minthe eindelijk weer een hele dag naar buiten. Centenbakkie Fayola rond en gezond. Dag 318 En knappe Perry! 2 jaar en nog half in de wintervacht. Daar moet je doorheen (kunnen) kijken
Knolselder, ja snap ik. Maar gebroken nachten trek ik zelf ook niet wekenlang. En durf niet bij te slapen overdag tegen die tijd, want je weet maar nooit.
Cioccolato, ppff namen...........Bij quarters pakken ze vaak wat van ouders en voorouders en maken een mooie combi. En roepnaam is vaak gewoon een leuke naam. Sommige mensen zijn heel origineel, maar er lopen ook honderden quarters met dezelfde roepnaam omdat ze gewoon van papier/ouders zijn afgeleid.
Ik ben echt zooooooooooooooo slecht in namen. Heb wel weken paarden, maar ook honden en katten zonder een naam gehad.
Kabayo, heerlijke foto's! Spannend om thuis met de hengst te dekken, maar ook wel erg mooi dat het zo kan.
Eerst maar zien wat eruit komt en hoe het gaat, maar we hebben nog wel twijfels of we nog een keer gaan dekken of het nu maar zo laten.
Setteli
Geplaatst: 11-04-22 17:18
Sanet schreef:
Is ze toch op stal bevallen of heb je ze naar binnen gebracht?
Ja ik had haar toch maar naar binnen gebracht. Ze bleef buiten heel onrustig en paard van mijn dochter liep er elke keer naartoe. Die had ik toen eerst op stal gezet, maar toen werd ze daardoor ook weer onrustig. Dus de hele kudde maar naar binnen
Hij heeft inmiddels 4x gepoept. Alleen laat Phoebe hem niet drinken. Dus wel hebben haar met de praam op gemolken, hij heeft ongeveer 150 ml binnen, dus dat is wel fijn. Maar als hij maar in de buurt van haar achterbenen of buik komt begint ze te gillen en dreigt ze te slaan. Dus dat is nog wel een dingetje. Verder is ze er wel gek mee, Straks nog een keer proberen als ze de praam op heeft. En anders weer even melken.
ik heb elk jaar weer een mooie merrienaam klaarliggen, zo ook dit jaar. hoop dat ik hem mag gebruiken, en dan mag de andere merrie wel een hengst, kan ik daar de geniale inval van Mer voor gebruiken.