Wat klopt er niet Inowa?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XshaartjeX schreef:Hahah kiki niet erg hoor. Ik ben te lief en schijterig denk ik. Zal het toch een keer moeten doen maar k kreeg het niet over mn hart om hem de eerste dag op deze wereld al kennis te laten maken met ons stroomlint. (doet echt verrekte zeer zeg ik uit ervaring)
Maar dat respect voor het draad klinkt wel weer goed. We hebben een 2 jarige haflinger van mn zusje staan die met 6 maanden naar ons kwam en 0 respect had voor het stroomlint. Alles trok ze kapot! Nu we ander lint hebben wat blijkbaar beter geleid en ze een paar patsen op dr neus heeft gehad lijkt ze met 2 jaar een klein beetje ontzag te krijgen maar nog is het er zo een die het gewoon test.
Pretty een jasje heb ik niet voor hem maar ik hoop dan maar gewoon dat mams met kleine naar binnen gaat als het te hard gaat regenen.
Jeetje tanjaatjuhh wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Kan me niet voorstellen hoe zwart deze dag voor je moet zijn. Kippenvel en pijn in mijn buik krijg ik hier van. Ontzettend veel sterkte met dit grote verlies