Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, kom op merrie's straks ik het veeeeel te warm om te bevallen hoor.

Caesar schreef:Hebben jullie niet de mogelijkheid om een doek te spannen?
Vroeger deden we dat nog weleens. Paar palen de grond in en wit laken eroverheen, kunnen ze in ieder geval beetje in de schaduw.
Wij hebben zaterdag keuring... verschrikkelijk.
Ik ben aan het smeren, met al die witte neuzen is dit weer ook echt geen pretje!

. Hopelijk was dit een éénmalige actie van madammetje, er staat flink stroom op dat lint dus ik hoop dat ze zich wel eraan heeft bezeerd zodat ze het niet weer doet.
, mijn merries met veulens staan nu dus dag en nacht buiten met het nieuwe stalletje als inloop. ze kunnen in het stalletje staan om wat in de schaduw te staan, maar ik heb net zo'n groot driehoekdoek gekocht bij action, kost 7,99 en daar zitten in de hoeken al van die ringetjes, dus we maken twee schroefhaakjes in de stal en zetten 1 dikke lange paal in de weide, we kunnen het doek dan met dit warme weer mooi voor de stal hangen en als het weer minder word kunnen we hem er zo weer afpakken, als hij hangt zal ik wel even foto maken, gaan we vanavond even doen