vind haar buik inderdaad een stuk slapper erbij hangen Baby's hebben gewacht op het weekend zodat iedereen alle tijd heeft om ze te showen
Kim_Asterix
Geplaatst: 26-04-14 09:22
Nou pff even leek het of onze merrie dan eindelijk zou gaan veulen. Ze lag languit met haar hoofd op de grond en kwam steeds even omhoog om naar haar buik te kijken. Ze lag te zweten en het leek alsof ze last had van haar buik. Nu staat ze gewoon lekker aan der hooi te knabbelen zonder veulen aan haar voet
Foss
Geplaatst: 26-04-14 09:45
Hier ook geen veulen wel erge weeën had ze vannacht en erg in zichzelf gekeerd dus laten we hopen dat het er snel is.
succes voor degene die het spannend maken! Pfoeh ik ben blij dat Pret haar kind er is... Toen ie geboren was merkte ik pas hoe zeer je er toch mee in je hoofd zit!
Heh bah een trap tegen veulen is niet grappig. Hoe is het vandaag met het oogje? gelukkig dat ze nog wel fel aan het huppelen was, is veel beter dan apathisch.
Mooi veulentje Lisette!
Inowa buik ziet er op de foto in ieder geval ook anders uit. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij jou!
Het oogje van Caleeche lijkt me 100% me te vallen. Ik denk dat het een adertje geweest is. Ik mag er niet aankomen, maar het zal wel goed beurs zijn. Kleine bikkel!
Nou inderdaad, was eerste wat door me heen schoot! Ben er zó zuinig op, ze gaat alleen onder toezicht naar buiten. Als we niet thuis zijn blijft ze op stal. En dan doet cato het zelf met der mafkezenkuren. En ik heb nog steeds de camera in de stal. De buurman zei al; in de wei zetten en om 17 uur in de middag ophalen. Maar op een of andere manier ben ik te voorzichtig met der...
haha nou, ik moet zeggen, die van mij staat bij huis, maar ga regelmatig even kijken of alles nog goed is en ze niet aan de andere kant van het draad staat ofzo, dan hebben we denk ik paniek in de tent
Foss
Geplaatst: 26-04-14 19:01
Blossom maakt er echt lang werk van ze stond vanmiddag zwaar ademend en onrustig in het land raar tegen haar benen aan trappen. Ph test was iets minder als 6.4 dus ze kan bevallen alleen moet ze dat nog wel even gaan doen. Uier zit helemaal vol ook de spenen.